NOD Maart 2019

Hoi dames, even gekopieerd uit het November Baby topic!
November baby op het randje!

Afgelopen weekend mijn 2e zwangerschapstest gedaan in deze ronde, op mijn NOD (23 maart), in een Early test (18 maart) een negatieve test… maar nu… een positieve! Totaal geshockeerd, ondanks dat we het heel graag wilden was het ronde 1, na de eerste menstruatie na het verwijderen van het spiraal. Na de Etos test natuurlijk ook getest met een Clear Blue en gaf 2-3 weken zwanger aan. 

Mijn Flo app heeft een datum uitgerekend, mijn eerste dag van de laatste menstruatie was op 20-2 en Flo appje zegt dan uitgerekend op 26 november! (uitgaande van 40 weken)

Ben nog steeds erg onder de indruk en superblij! Maar ondertussen wel langzaamaan informatie verzamelen en vanmorgen aangemeld bij een verloskundige waar ik 10 april terecht mag voor de eerste echo. Wat voelt dat officieel en definitief.

Geen grote klachten, in mijn linkeronderbuik voel ik af en toe wat druk en mijn borsten erg gevoelig. Verder gelukkig alles normaal!

(ik wijt mijn stemmingswisselingen maar even aan het fantastische nieuws en niet aan de hormonen )

Dames, ik heb al een tijdje niet meer gereageerd. Woensdag heb ik mijn NOD, dus nog even afwachten. Voel me sinds het weekend al niet zo lekker, veel moe en last van m'n maag. Zowel mijn man als schoonmoeder zeiden allebei dat ik waarschijnlijk zwanger ben.
Nu lijkt de kans voor mij heel klein, we hebben niet veel geklust omdat mijn man geopereerd is. 
We hebben besloten dat het de laatste maand is dat we er mee bezig zijn, als ik nu ongesteld word dan stoppen we met het bewust er mee bezig zijn om zwanger te worden.

NOG 25/maart hier en nog wachtende... nog geen ongesteldheid te bekennen.
Twee negatieve testen gehad (vanmorgen 26/3 en afgelopen zaterdag 23/3) - ook geen licht streepje niks.
Wel tijdens mogelijke innesteling een bloeding gehad en al 2,5 week buikpijn. Afgelopen maandag ook vooral onder in buik.... 
Geen hoop meer... 

@facha wow ik zie een streep!! Gefeliciteerd  hebben de ovulatietesten voor  jou ook  goed uitgepakt. Wat fijn zeg!! Geniet ervan!

Oh wauw hahah kan het nog niet geloven. Heb wel vroeg getest. Zaterdag zou me NOD zijn denk ik.. Hoop dat et goed blijft gaan ??

Facha gefeliciteerd, dat is echt wel een duidelijke streep! Heb jij gebruik gemaakt van ovulatietesten?
welke dames nog meer? Ik ga ze volgende week voor het eerst gebruiken van Clearblue de roze. Vind het wel spannend. Ik weet niet goed welke cyclusdag ik moet beginnen. Heb nu 2x een cyclus van 31 dagen gehad.

Terug
Bovenaan