NOD maart 2020

Hi iedereen,  Ik mag me ook hier melden? Ik ben 39 jaar en heb al 3 oudere kids uit een eerdere relatie.. nu voor een vierde.. voor hem de eerste. 3 weken geleden is mijn spiraal verwijderd.. vrij snel is mijn cyclus weer terug gekomen..super blij mee ivm in het verleden bekend met PCOS.. nu op dag 3.. 
Spannend weer 

Ik ga dinsdag starten met ovulatietesten, heb een onregelmatige cyclus (zoals ik al had geschreven). Het geeft mij veel rust dat ik dat in ieder geval even los kan laten en de testen het wel aan zullen geven. Ben heel benieuwd of dit dan ook direct resulteert in een zwangerschap bij mij. Tot nu toe dus elke keer op de verkeerde momenten seks gehad haha

Nou vandaag naar de huisarts geweest ivm rare cyclussen die steeds langer duren.
Heb een doorverwijzing gekregen voor de gyneacoloog dus ben benieuwd hoelang dat duurt en hoe t verder gaat.

Hallo allemaal , 
Sluit me hier ook al bij aan.
Tot nu toe nog geen positieve ovulatietest dus zal mijn NOD niet meer in februari zijn.
Liefje - 26j - 1ste kindje - ronde 5 ( 1ste ronde na bbz) 

IDK, hopelijk heb je snel duidelijkheid! Ik vind die onwetendheid en het wachten het moeilijkste.
Liefje, wat heftig, een bbz. Is alles oké nu? Op welke cd zit je nu? 
Hier op cd15 en nog geen smiley te vinden.. Ik blijf nog aantal dagen verder testen, maar rond 1 maart doe ik een zwangerschapstest voor de zekerheid. Als die negatief is, kan ik contact opnemen met de gynaecoloog en hopelijk  terug starten met clomid. Ik heb wel al een aantal dagen buikpijn, dus wie weet komt hij er toch nog aan..

Terug
Bovenaan