NOD maart 2020

@chacha haha ja stom he.. Ik zit nu op 5 dagen voor nod.maar kan ook korter. Mijn lf wisselt nogal tussen de 10-14 dagen vandaar ook de vroege test haha.
Succes allemaal meiden met het wachten! 

Ik hield het nog goed maar vanochtend toch een test gedaan (moet di ongesteld worden). Helaas omo wit, dus afwachten tot dinsdag..

Lott, dat is echt wel heel vroeg hoor. Hou nog moed!!!

Ik ben eindelijk goed ongesteld geworden. Kreeg woensdag avond een beetje bloed en donderdag avond kwam het pas goed door.
Dan moet ik woensdag al wel tellen toch als ongesteld geworden?

Balen lott! Maar het kan nog he!
succes allemaal die nu aan het wachten zijn! Hopelijk gaat de tijd snel.. haha moest heel erg lachen chacha over dat je steeds aan je borsten voelde of ze al pijn deden. Herken ik zo erg! In de wachtweken die ik dat denk ik wel 20 keer per dag
hier weer een knipperende smiley vanochtend, 4e dag op rij.. zometeen na werk ook even een dipstick test doen doe ik nog heb liggen, hopelijk is die positief. Hebben op de eerste dag van de knipperende smiley gezellig gemaakt, maar ben even in dubio of het nu vanavond weer moet of beter als ik een vaste smiley heb. Of misschien vanavond en dan zondag weer? Wat zouden jullie doen?

Lott, wij zitten ongeveer gelijk! Ik dinsdag of woensdag nod en vandaag ook een negatieve test. 
Fleurbo toen ik steeds een knipperende had deden we om de dag. Het moet wel leuk blijven ? en zodra hij vast staat op die dag en 1 of 2 dagen erna. Hoop dat je snel een vaste smiley heb! 

Ik verwacht volgend weekend ongesteld (of liever niet eigenlijk ?), te worden!
Ik ga proberen om vrijdagmorgen (OVER EEN WEEK!!) te testen ?? Of misschien zaterdagmorgen dan hoef ik niet direct naar werk!

VoH spannend! Idd beter om tot zaterdag te wachten zodat je niet direct daarna naar werk hoeft, maar is wel lastig ? hopelijk kun je wachten en heb je een positieve test!

ik heb een (bijna) positieve ovulatietest ! Hopelijk morgenochtend ook een vaste smiley. 

Gefeliciteerd dames met een positieve test!! 
Wij zouden eigenlijk deze week sperma mogen inleveren bij het laboratorium maar we hebben het even uitgesteld omdat ik nu vruchtbaar ben. Van het ziekenhuis moet er 48 uur tussen zitten dus wij hebben nu pas bij de eerste dag vaste smiley en de dag erna (vandaag) gezellig gemaakt. Ik twijfel of mijn eisprong al geweest is, ik voel hem normaal echt heel duidelijk en nu sinds gister avond maat minder heftig. Nu voel ik het nog steeds als ik loop. Dus goede vraag @carly wanneer die nu echt springt. Ik ga nu een 36 uurs dienst in dus ik hoop dat ik hem nu gehad heb. 
@fleurbo wij hebben nu tot de vaste smiley gewacht omdat zijn zaad wss minder van kwaliteit is en ze zeggen dat je het dan beter kan opsparen dag maar. Ik denk dat het voor iedereen anders is. Wij proberen ook altijd in de ochtend want dan zijn er ook meer spermacellen. Haha al die info, soms denk ik dat het beter is om het allemaal niet te weten?
Maandag mogen we nu spermatest inleveren. En dan 2 weken wachten? dat wachtbankje is dus dubbel zo spannend. Succes met wachten iedereen! 

Terug
Bovenaan