NOD maart 2020

Hi Allemaal, 
ik meld mij hier ook graag.
5de ronde – 1ste kindje – 31 jaar  - NOD 7 maart
Van de zomer (juli 2019) had ik een afwijkend afstrijkje, HPV met een CIN 2, daarop heb ik dus een ingreep gehad en zijn de afwijkende cellen uit m'n baarmoederhals verwijderd, naast de cellen is ook meteen m'n mirena spiraal verwijderd. Bij de laatste controle was alles gelukkig weer goed. Deze periode was vrij onrustig en daarom hoop ik dat de rust die nu is terug gekeerd een positieve werking zal hebben ;-)
Sinds het verwijderen van m'n spiraal heb ik een regelmatige cyclus van gemiddeld 29 dagen. de LF is gemiddels 12 dagen. Bij de laatste contorle bij de gyneacoloog had ik op CD10 een baarmoederslijmvlies van 5,7mm en een follikel van 17mm. Zij waren te vreden, echter heb ik werkelijk geen idee wat 'gangbaar' is, heeft iemand daar ervaring mee?

Net als de meeste van jullie voelt het soms als een -leuke- obsessie omdat je het zo graag wilt en ik bijna niet kan wachten. Loslaten klinkt geweldig maar werkt voor geen meter! het is wel een soort van 'fijn' om te lezen dat meer vrouwen hier last van hebben...  
Gefeliciteerd voor een ieder die een positieve test heeft en voor de rest: succes!
X

[quote quote=10296693]Hallo dames, Het zweet stond me vanmorgen op de rug, hart stond me in de keel.. vanmorgen een zwangerschap test gedaan van sensitest en super licht niet op de foto te krijgen vanmorgen de stad in geweest en gelijk nieuwe testen gehaald van de kruidvat en deze is duidelijk positief wel super licht maar as zondag 1 maart is ook eigenlijk mijn nod dag! Ik ben zo ontzettend blij en niet verwacht! Ik hoop dat alles goed blijft gaan! Ik wil de test wel laten zien maar ik heb geen idee hoe ik een foto toe moet voegen.[/quote]
Gefeliciteerd! :)

Mcnb, oh echt.. Dat geeft wel hoop haha. Ik hoop het zo! Misschien waag ik zaterdag toch voorzichtig al een testje ?

Ik kon me niet beheersen vanmorgen en een vroege test gedaan die ik nog had liggen maar helaas helemaal blanco.. Het kan natuurlijk altijd nog wel komende dagen maar vindt het lastig om er dan nog in te geloven.. 

Terug
Bovenaan