Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Snap ik @SuusX, maar het kan nog steeds. Fingers crossed!
Voor mij is het lange wachten nu begonnen. Op naar 12 maart. Hopelijk kan ik mezelf inhouden met testen maar geen idee... Het is de eerste ronde voor mij dus ik weet nog niet hoe dit gaat zijn voor mij.
Oh SuusX, ik begrijp je zo goed.. Hoeveel zit je nu van je NOD? Ik had pas een streepje op 4 dagen voor m'n NOD denk ik (en dan nog superlicht), voordien kwam hij altijd pas na afleestijd. Wie weet! Ik duim in elk geval nog voor je!
Veel succes Carly! Heb je ovulatietesten gebruikt?
Ik zit ook in m'n wachtweken, nu op 4dpo. Nog lang wachten dus :')
Yes ik heb testen gebruikt. Al kan ik hem zonder testen ook goed voelen eigenlijk. Sinds gisteravond geen pijn meer. Weet iemand dat trouwens... Betekent het dat je ei gesprongen is zodra je geen pijn meer voelt? Of werkt het zo niet haha.
Gisterochtend vroeg was mijn piek dus dan is dit 1dpo denk ik? Lang te gaan nog dus haha.
@Carly @ChaCha we lopen lekker gelijk! Ik zit nog ook op 4dpo. 11 maart kan ik testen, zo spannend! Ben benieuwd of ik kan wachten tot die tijd....
Soms lijkt het gewoon alsof ik iets voel, maar dat kan vast niet. Hebben jullie dat ook? Heel laag in mn buik wat krampjes.. Ik weet het niet, ik ben er vast te veel mee bezig . Herkenbaar?
Carly, de eisprong vindt plaats tussen de 24-36 uur na een positieve test. Dus je hebt inderdaad nog even te gaan . Gelukkig kunnen we hier wat van ons afschrijven!
Lizvb, spannend idd! Ik wacht tot 9 maart, dan zit ik op 14 dagen na eisprong. Hopelijk komt er geen menstruatie!
ChaCha ik probeer ook minimaal te wachten tot de 10e, dan zit ook op 14dpo. Even kijken of ik dat red. Merk nu al dat ik mezelf gek maak. Lees allerlei artikelen, kijk filmpjes, etc. Loslaten is nog even een dingetje, terwijl ik weet dat het zo veel beter is!
Haha snap ik volledig Lizvb! Ik heb bewust maar 1 test in huis :'). Zo mag ik hem niet 'verspillen'. Ik zoek ook overal iets achter hoor. Ben al continu aan m'n borsten aan het voelen of ze geen pijn doen :').