NOD maart 2020

Taroo, klopt inderdaad :'). Ik ging uit van mijn vorige cyclus, die was 29 dagen. Dus beginnen testen op dag 11 en m'n piek was er pas op dag 24. Maar ik heb pcos, dus een wisselende cyclus is best 'normaal' voor mij ;). Ik had dit ook enkel ter bevestiging, zodat ik zeker was dat er een eisprong zou aankomen, anders moet ik terug medicatie nemen om een eisprong op te wekken.

@chacha wat spannend zeg!! Hoop het voor je dat je over een paar dagen een mooie positieve test hebt en je menstruatie uit blijft! Wanneer ga je weer testen?
Ik heb voor dinsdag een afspraak staan bij de huisarts wil nu toch echt een doorverwijzing dus hoop dat ik die ook ga krijgen! Mijn menstruatie is veel heviger als andere maanden, heb nu 3x acupunctuur gehad zal wel daarmee te maken hebben denk.. 

Chacha, wat spannend! hoop het voor je. Die (mogelijk verbeeldende) verschijnselen heb ik ook last van!
mijn ovulatie is nu 4 dagen geleden. en ben vandaag zooo misselijk! dit kan toch nooit al een zwangerschapsverschijnsel zijn? 
ik ben bij mijn 2 eerdere zwangerschappen ook echt giga misselijk geweest tot 20 weken. (1e kindje verloren bij 18 weken)

Oh spannend @ChaCha, ik hoop het zo voor je!!
Hier vandaag een vroege test gedaan (zondag denk ik ongesteld te worden), hartstikke wit.. zoals ik al had verwacht maar baal er toch enorm van! Sowieso echt rotweken achter de rug en dit was een heel fijn positief iets geweest, maar omdat ik het al merkte aan mijn lijf is de klap niet enorm.
Heel veel succes voor jullie allemaal!

@MFE owh wat spannend! Ik hoop het voor je! Dat je het zo snel kan voelen maakt mij wel zorgen dat het bij ons niet raak is... Ik heb nergens last van en zit nu 3dpo. Ben benieuwd voor je op 16 maart!
@VoH jammer. Als je het al zo goed kan aanvoelen is ergens wel weer fijn misschien?
@SuusX wat balen zeg hoop dat het dan de acupunctuur is voor je.
Wachtweken zijn begonnen.. Maar heb er al een hard hoofd in... Ik voel nog helemaal niks behalve dat ik niet zo goed kan slapen.. En wat last van mijn darmen(sorry) verder niks.. 

Hi
moeder van een zoontje van 17 maanden en ikzelf ben 31.
In November en een buitenbaarmoederlijke zwangerschap van een tweeling gehad. Daarbij is 1 eileider verwijderd. In januari weer groen licht gekregen dus volop weer aan het klussen. Wel met gemengde gevoelens. Mijn nod is maandag 9 maart dus spannend weer. Heb nu ook griep en koorts en ontzettende hoofdpijn dus het gaat allemaal door mijn hoofd van zitten daar kwaaltjes bij. Het is weer spannend! liefs

MFE, geen idee of het zo vroeg kan! Ik heb het vroegste gevoeld op 10dpo. Ik hoop dus dat ik het nu ook goed voel!
SuusX, ik denk morgen al :'). Gewoon om te zien of het mss duidelijker is of het toch in m'n hoofd zit.

Gewoon nieuwschierigheid, hebben jullie ook symptomen en zo ja welke? Ik heb dan het idee voor mezelf is het nou zo dat ik het voel of houd mijn lichaam me voor de gek? Is echt om naar van te worden!

Terug
Bovenaan