NOD maart 2020

@Daniëlle gefeliciteerd wat een mooie test! En dankje voor de uitleg dacht dat ik ook gelijk mn eisprong op dag 11 had, want 's avonds had ik buikpijn en afscheiding. De dagen erna had ik helemaal geen klachten, maar zoals jij het verteld is er nog wel wat hoop. Ik wacht het maar af tot as maandag denk ik. 

@Juliaa, mocht je nieuwe testen bestellen, ik raad echt die van Sensitest aan! Ik heb deze cyclus voor het eerst een positieve test gehad, 6 dagen voor NOD! Ze zijn ook erg goedkoop en heb nooit een vals positief resultaat gehad (langer als een jaar gebruikt). Ik gebruikte ook hun ovulatietesten.
@Danielle Gefeliciteerd met je zwangerschap! 

Gefeliciteerd voor de gene met een positieve test.
Hier vanochtend ook een positieve test, heel licht streepje nog dat wel. Nu hopen dat alles goed blijft gaan.

Gefeliciteerd met alle positieve testen, mooi nieuws in deze rare tijden. 
Juliaa ik raad je ook de dipsticks van sensitest aan. Je kunt via bol bestellen maar via hun site gaat ook heel makkelijk. Ook weinig afval, vind ik altijd fijn en lekker goedkoop. Ik helaas nog niet positief maar de ovulatietesten vond ik ook heel fijn van hun.
Ik werk op een middelbare school en door het opzetten van afstandsonderwijs heb ik 0tijd gehad om me druk te maken, ook wel fijn! Nu 4 DPO dus nog ff geduld!

Veel liefs en zet 'm op allemaal

Dag allemaal... vanochtend werd ik wakker en ik dacht.. temp meten en als het boven de 37 is, dan doe ik een test. Ik had hetzelfde gevoel als bij mijn eerste zwangerschap. Dat het raak was. Temp was 37,1. Dus een testje gedaan en binnen een minuut een heel licht, maar duidelijk streepje. Zo blij, meteen mijn man wakker gemaakt. Het is 4 dagen voor NOD (die zou woensdag zijn).. dus nu afwachten of het ook blijft zitten! Het zou de 6e ronde zijn voor ons. 

Terug
Bovenaan