NOD maart 2020

Hallo allemaal,
Ik begin stilaan te denken dat ik mijn piek gemist heb.
https://www.mupload.nl/img/wdpokdwb3t.jpg
Testen van vandaag en gisteren zijn wit.
Heb op zaterdag 8/2 om 14u getest. En zondag 9/2  rond 17u. Maandag 10/2 had ik 2x roze veegjes na het plassen. 
Mijn cyclus is normaal gezien 33d. Maar mijn cyclus is deze keer vreemd gestart. 
Op 23/1 had ik bruinverlies. Op sommige momenten al redelijk fel. Dit tot 26/1 toen veranderde het in rozeverlies. Heel zachtjes , geen maandverbandje vol. En vanaf 28/1 kreeg ik hevige felrode bloedingen. 
Wat zouden jullie denken ? Of hoe zouden jullie deze testen nu interpreteren ? Ik ben blijven doortesten maar het begint me stilaan toch wat te zwaar te worden... 

@fynnZoe
nee is niet erg
ik moest voor een lange tijd terug ook een inwendige echo laten maken en was toen ook ongesteld en best wel heftig
maar dit was geen probleem 
dus neem aan dat t geen probleem is maar navragen kan nooit geen kwaad 

Veel dames begin maart hun NOD, spannend! 

Vandaag overduidelijk mijn ovulatie (die is altijd zeer aanwezig, dag 14), dag 11,13 en vandaag geklust. Op hoop van zegen dan maar weer! 

fynnzoe neuh volgens mij kan dat geen kwaad 

Iedereen zegt dat het geen kwaad kan en de ergste ongesteldheid is dan al voorbij dus dan ga ik daar maar van uit en anders kan ik alsnog de afspraak verzetten ik woon praktisch naast het ziekenhuis 

@liefje, zou best kunnen. Ik had vanochtend een heel licht streepje en nu is ie bijna net zo donker als de controle lijn. Misschien tegen je ovulatie dag twee keer per dag testen. Als je piek maar heel kort is kan je 'm misschien missen 

Lott
Goed plan. ☺️ stom dat er deze keer zoveel tijd tussen die testen zat. Ik hoop gewoon dat hij  9 f 10 februari geweest is, want ben mezelf nu echt gek aan het maken.

Terug
Bovenaan