NOD maart 2020

Balen fynnzoe!! Veel liefs vanaf hier!
Is het omdat ik er mee bezig ben, of omdat heel mijn omgeving ook rond de 30 is? Iedereen is zwanger ? ben heel blij voor iedereen maar merk ook dat ik steeds meer zoiets heb van ik wil oooook ?

@aapje balen zeg!
@Fynnzoe awh wat balen! En lang al bezig ik hoop dat de inwendige echo wat meer duidelijkheid brengt en je snel zwanger bent! 
@liefje ah ik zag je ook bij NOD februari... Wat heftig zeg die bbz en ik geloof dat ik je eerder trouwens ook heb gezien idd. Heel veel knuffels van mij en hoop dat het gaat lukken en je een gezonde zwangerschap krijgt!
Veel mensen weer rond 12-15 maart NOD ben heel benieuwd. Ik heb mijn NOD zo 14 maart als het goed is..
Lott ik heb het ook heel erg heel veel in mijn omgeving zwanger van de eerste of tweede... En ik gun het ze ook maar ik wil ook zo graag! Vooral bij de tweede heb ik dat omdat het voor ons natuurlijk ook de tweede is...en dan vooral de mensen die zo'n klein leeftijdsverschil hebben... Maar ja ergens denk ik dan misschien maar beter wat maandjes ertussen misschien is het ook wel zwaar.. 

Voor de dames die bekend zijn met ovulatietesten: hoeveel dagen van te voren zie je de testen gemiddeld oplopen voor de daadwerkelijke piek?

Goedemorgen dames. 
Weekend wat druk geweest dus niet hier geweest. Welkom voor iedereen die weer meeschrijft.
Om mij heen is ook iedereen zwanger/heeft net een kindje gekregen, maar dat is al langer zo haha. Ik gun het ook iedereen, maar gun het mezelf nog het meest, dus soms wel lastig ja. Maar geduld is een schone zaak toch? 

Fijne dag allemaal vandaag!

Heel herkenbaar al die zwangeren om je heen! Bij ons ook bijna iedere maand wel een aankondiging, echt om gek van te worden. De eerste kwam toen wij net 1 ronde hadden geprobeerd en iedere keer denk ik als ik haar zie: ik had ook gehoopt zo ver te zijn nu, maar mijn buik is nog steeds leeg :(
carly, ik heb altijd maar 1 dag die oploopt. Dus altijd licht streepje, ik keer een iets donkerder streepje maar nog wel nagatief en de dag erna is ie positief. Deze ronde ga ik cb gebruiken met die knipperende smiley, dus die 4 dagen vruchtbaarheid ziet. Dus ben benieuwd wat die aangeeft! 

Terug
Bovenaan