NOD maart 2020

Hoi Fleurtje,
Wij zaten idd vaak rond dezelfde periode ? ik had steeds cyclussen van 33-35d. Maar door mijn bbz in december zit ik nu terug in een onbekende cyclus. Maar aangezien mijn testen witter worden denk ik dat de ovulatie al gepasseerd is , maar ben niet zeker. Zal maar blijven door testen ?.
Ohjee een cyclus van 40d. Hopelijk nu terug een kortere. 

@chacha ik had 6 dagen een knipperende smiley! En een vriendin van me zelfs 9 dagen. Dus het kan nog komen! Mijn cyclus is ook opeens langer cd 20..maar al lang blij dat hij eindelijk positief is! 

@chacha meestal 5,6 dagen knipperende smiley. In mijn cyclus van 40dagen had ik zelfs meer dan twee weken een knipperende smiley, ik denk dat mijn ei ontplofte binnenin? 
Jou ei zal nog wel springen hoor , een knipperende is al positief! 

SuusX en FleurtjeX, bedankt voor jullie reactie! Stelt me toch weer wat gerust. Ik heb PCOS, dus ik heb maar schrik dat er toch iets met m'n hormonen aan de gang is of dat ik m'n eisprong mis. Ik zal ook wel blij zijn als het een vaste smiley word, dan ben ik zeker dat m'n lichaam stilaan terug op gang komt, ondanks de PCOS!

Wat vinden jullie.. Dacht dat m'n ovulatie test gister positief was maar vandaag is hij nog feller de streep.. Nog belangrijk om morgen dan nog te knuffelen? Vandaag lukt niet en gister wel geknuffeld.. En de dagen ervoor dan om de dag. Ben zo bang dat we het dan misschien alsnog missen ?

SuusX, ik zou het zeker ook nog proberen! Toen ik clomid nam moest ik 5 dagen rond de eisprong het gezellig maken. 2 dagen voor, dag van en 2 dagen na. Ik ben toch al 2x zwanger geraakt met die methode, dus er zal wel iets van kloppen ;).

Terug
Bovenaan