Nod maart 2021

Goeiemorgen!!
Was al heel vroeg wakker vanmorgen. Gister getest en kon niks zien. Maar had echt het idee dat het na deze ronde echt was gelukt.
Dus vanmorgen ongeduldig en heb weer getest. Ik zie echt een licht streepje. Na bloedingen van de week, nu de afscheiding (sorry) weer helemaal wit.

https://ibb.co/rtkfv2V

Oooh, wat spannend KimmieX, ik zie ‘m ook!

Ik heb dinsdag m’n nod maar al m’n geduld en zelfbeheersing is natuurlijk weg. Vanochtend (8dpo) getest met een early van de Kruidvat. Ik dacht echt de schaduw van een tuurstreepje te zien maar manlief zag niks dus waarschijnlijk ben ik gek en visualiseer ik streepjes die er niet zijn... toch de test uit de prullenbak gehaald en ga ik er morgenochtend nog eentje doen. Het rozige slijm van gisteren (7dpo) is namelijk helemaal gestopt maar andere kwaaltjes heb ik niet, los van gisteren wat krampen in buik en onderrug.

Toch iedere keer het idee dat ik 6 jaar ouder wordt in dit soort dagen, van de spanning.
Ik blijf ook duimen voor de meiden die ook nog zitten te wachten!

Hoi hoi!
Wij zijn nu 3 maanden bezig. Vanmorgen 5 dagen voor NOD een negatieve test met Kv 2v5.
Elke maand voel ik van alles en maak je jezelf toch gek. Maar nu sinds 2 a 3 dagen vooral in de avond een gek honger gevoel waardoor ik een beetje misselijk wordt.
Ik weet dat negatief 5 dagen voor NOD niet zoveel zegt, maar toch....
Hoop voor iedereen dat de rode duivels weg blijven dit keer!
Charlotte 

@Kimmiex wauw ik zie ook een streepje!!!

Ik ben nu 14dpo en nog geen ongi te bekennen. Omdat dit de eerste ronde is en ik onregelmatig ben weet ik dus niet wat mijn LF is. Heb op 12 maart 's ochtends om 7 uur een knipperende smiley gehad en 's middags om 12 uur een vaste smiley. Dus ben wel zeker van eisprong. Toch hou ik een beetje hoop.

@kimmieX gefeliciteerd❤️
@kellyM dankjewel ik sluit wel aan als ik mijn nod weet ivm onregelmatige cyclus?
@nieuweLente 8dpo is wel heel vroeg maar heb je een foto dan kunnen we meekijken?
@zwangerYes balen zeg?hoeveel dpo ben je nu?
@charlotte wil je ook op het lijstje??5 dagen voor nod is wel heel vroeg dus alles is nog mogelijk
Heb ik nu op iedereen gereageerd??

Terug
Bovenaan