Nod maart 2021

@Wondertjedrie ja alsnog baal je dan wel even als je twee weken in spanning zit maar inderdaad het is ronde 1 dus we gaan met goede moed door!

Ik ben blij dat ik gewoon ongesteld ben geworden en niet weer 2 weken overtijd ben net als vorige maand. Dat vind ik onzekerder, heb liever dan gewoon mijn menstruatie dan 2 weken overtijd en dat het uiteindelijk weer mis gaat. gek genoeg is mijn gynaecoloog ineens helemaal omgeslagen en wil ze ons dus wel gaan helpen, ik geef het dus nog een kans. Heb haar ook wel verteld hoe ik me erbij voelde hoe ze er mee om ging. Dus nu zaad controles van mijn partner en dan hsg bij mij. 

voor alle meiden die ongesteld zijn geworden.
wat ontzettend balen allemaal weer. Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden? 

He wat balen allemaal zeg, zo verdrietig ?.

Hier ben ik de moed ook alweer een beetje aan het opgeven. Nu 7dpo en veel slijm en lichtroze bij afvegen. Kan een innesteling zijn maar vorige maand was dit de voorbode van m’n menstruatie. Dat was dan wel 9 dpo. Hmmm... we wachten het af, anders waag ik zondag een testje, 1 dag voor nod.

@dromertje. Snap ik helemaal! Nu die duidelijkheid. 
En fijn dat ze ineens is omgeslagen. Goed dat je het kenbaar hebt gemaakt. 
Wat hoop je zelf? Dat er iets gevonden wordt, dat het kan verklaren? Of dat er niks gevonden wordt en het goed is allemaal. 

bij ons is alles ook onderzocht, volgende maand de afspraak bij de gyn voor mijn uitslagen. Kon in mijn online dossier (nieuwsgierig) al zien dat bij mij ook alles oke is.  Aan de ene kan heel fijn, en aan de andere kant ook een gedachte, waarom is het niet gelukt nog

Terug
Bovenaan