Nod maart 2021

@zwangeryes 
Zou wel heel erg balen zijn:( maar het hoeft (nog) niks te zeggen. Ik test ook een heel licht streepje op 12 dpo. En hoor ook bij mensen dat ze pas een week na de NOD positief testen.   

@nieuwelente! Spannend zeg! Morgen hopelijk wat opgelopen!! Snap ik hoor. Dan toch te weinig geduld haha. Duim voor je voor morgen! Op een duidelijke streepje 

[quote quote=10426698]Hoi hoi! Wij zijn nu 3 maanden bezig. Vanmorgen 5 dagen voor NOD een negatieve test met Kv 2v5. Elke maand voel ik van alles en maak je jezelf toch gek. Maar nu sinds 2 a 3 dagen vooral in de avond een gek honger gevoel waardoor ik een beetje misselijk wordt. Ik weet dat negatief 5 dagen voor NOD niet zoveel zegt, maar toch…. Hoop voor iedereen dat de rode duivels weg blijven dit keer! Charlotte

[/quote]
5 dagen voor de NOD is inderdaad wel vroeg. En al helemaal als je het met een gewone 2v5 test van de kruidvat.  Als je eerder wil testen, zou ik een test gebruiken voor 4/6 dagen eerder. Maar aan de andere kant. Zal je (helaas) ook teleurgesteld worden al het negatief is:(

Ja is zeker vroeg! Bij mij is er nog vanalles mogelijk, bij jou ook Charlotte!
En ik ben super benieuwd naar je test morgenochtend nieuwe lente!

@nieuweLente deze testen zijn niet te vertrouwen als het plusje zo licht is ik zou action proberen en ook proberen te wachten tot 12dpo?
@zwangerYes 11dpo is nog steeds erg vroeg waarom al zo vroeg beginnen en niet gewoon wachten tot 12dpo heb je veel meer zekerheid?

Haha zeker :p. Nee normaal gesproken had ik gisteren ongesteld moeten worden, met een cyclus van 32 dagen. Alleen nu had ik dus het idee dat m'n eisprong later was (en dat blijkt maar weer). En dus de 16e IPV de 12e. Dus eigenlijk, in m'n normale cyclus was ik vandaag een dag over tijd. Vandaar :p. Maar ik moet inderdaad maar gewoon even wachten met testen, haha. Erg lastig :p. Erg hè. Maar dat is m'n verhaal. Ik ga nu uit van dat m'n nod maandag is. Dus inderdaad nog gewoon erg vroeg nu.

Terug
Bovenaan