Nod maart 2021

Ik zit nu 15dpo en nog geen ongi te bekennen. Wel al sinds vrijdag menstruatiekrampen en gisteren heel hevig ook een stijve onderrug, heb met kruik geslapen. Vanmorgen weer negatieve test en geen ongi maar wel hoge temperatuur.. (37,3). Heb alleen niet vanaf begin af aan getempd dus zegt eigenlijk niks maar dacht dat het wel wat aan hoge kant was na opstaan en als ongesteldheid er aan moet komen.

Hmm wat gek, lilax. Ik heb wat betreft de temperatuur geen idee. Dat meet ik niet dus geen idee of dat hoog of laag is :p. Maar die menstruatie krampen heb ik ook wel, maar dat herken ik ook bij de zwangerschap van m'n dochter. test je met normale of vroege testen?

@Zwangeryes gek hè, heb dat normaal nooit. Normaal heb ik misschien een avond of middag van te voren dat ik weet door de krampen oke ik word ongesteld.. maar nu voel ik het al sinds vrijdag en er is nog niks. Ik gebruik de sensitest dipstick 10 miu dus extra vroeg. Je leest wel vaker dat sommige pas paar dagen na NOD positief testen.. maar goed lekker vaag allemaal weer maar dat kenmerkt ook mijn cyclus. Had je bij de zwangerschap van je dochter ook het gevoel dat je ongesteld ging worden? 

Jaa ik kan het nog amper geloven. Na maanden lang alleen maar teleurstelling te hebben gehad. Hier te lezen dat meiden zwanger waren en jij dan steeds niet. Maar nu is het eindelijk zover!!

@Lilax. Meestal blijft je temperatuur hoor en keldert die de dag voor of op de dag van je menstruatie hard naar beneden. Bij mij was de temperatuur helaas ook wel eens hoog en had ik goede hoop, maar helaas. Maar je zit al op 15DPO. Dus dat is zeker een goed teken! Die buikkrampen en rugpijn. Het kan ook goed zijn dat je HSG nog niet voldoende is. Dat kan snel oplopen. Zie je wel aan mij een verschil in een dag. Gister een heeeeel licht streepje en nu een duidelijke. Dus zou gewoon morgen of overmorgen nog een keertje testen! Ik zal voor je duimen!! ?

@lilaX. 
Ik had niet het gevoel ongesteld te worden. Maar dat kwam door de innestelingsbloeding die op dag 8 was. Maar had wel hevige krampen. Alsof het echt zware menstruatiekrampen waren. En ook last van mn onderrug. Dus zou het in dat geval bij jou zeker kunnen!!
Ik had ook die van extra vroeg. Bij die teste ik juist heel ligt. Vandaag duidelijk (ook extra  vroeg) en die van de kruidvat 2v5 was heel duidelijk. Dus vraag me ook af in hoeverre extra vroeg, ook extra vroeg is

Terug
Bovenaan