Nod maart 2021

[quote quote=10426955]
@Kimmiex hoeveel dpo had je de krampen en rugpijn? Na de innesteling of op het moment van innestelen?
[/quote]
Op het moment van de innesteling maar ook daarna nog, tot en met gister eigenlijk. Nu heel sporadisch soms. 
Bij mij voelde de krampen echt als hevige menstruatiekrampen. 
En last van de rug was gewoon zeurderige pijn, alsof je een tijd verkeerd hebt gezeten zeg maar.

Gefeliciteerd Zwangeryes! Wat fijn voor je zeg!
En wat een duidelijk streepje Kimmie!

Ik heb krampen maar het bloeden van gisteren is nu toch weer gestopt. Vanmorgen nog wat oud, hele ochtend krampen alsof ik heel heftig ongesteld moet worden maar geen bloed meer. Het heeft nu twee dagen af en aan gebloed. Gek he? Nouja, zal morgen wel echt doorbreken.

Nou heel raar. Ik denk dat er wel een bevruchting was maar dat er bij de innesteling iets mis is gegaan. Gezien de slijm en bloedpropjes die ertussen zitten (sorry). baal er meer van dan ik dacht... ook al is het pas ronde twee! Morgen kan ik vast vol goede moed weer door maar ik doe hier even een stapje terug.
Gefeliciteerd voor de meiden met een positieve test en heel veel succes voor de volgende ronde voor de rest!

Ik ben toch ongesteld geworden net! Eigenlijk zoals te verwachten. Geen teleurstelling meer maar eigenlijk heel veel geleerd van mijn eigen lichaam in ronde 1 dus dat is mooi voor ronde 2 :) op naar de volgende ronde!!!

Terug
Bovenaan