Nod maart 2021

@nieuweLente balen zeg?het was ook wel heel vroeg voor een gewone menstruatie?had je een positieve test gehad dan? anders zou ik er niet teveel van uitgaan dat het een vmk was omdat je het dus niet met zekerheid kan zeggen?
@lilaX balen zeg?maar je hebt nu wel duidelijkheid

[quote quote=10427023]Nou heel raar. Ik denk dat er wel een bevruchting was maar dat er bij de innesteling iets mis is gegaan. Gezien de slijm en bloedpropjes die ertussen zitten (sorry). baal er meer van dan ik dacht… ook al is het pas ronde twee! Morgen kan ik vast vol goede moed weer door maar ik doe hier even een stapje terug.Gefeliciteerd voor de meiden met een positieve test en heel veel succes voor de volgende ronde voor de rest![/quote]
Ach wat naar. Heb ik voorheen ook wel eens gehad, echt heel naar. Sterkte. En hopelijk dan in ronde 3 een echt derde kindje voor jullie! En het is niet erger of minder erg in ronde 2 of ronde 5 hoor, het is sowieso flink balen. sterkte en Liefs.

Ik was maandag begonnen met ovulatie testen en had dinsdag een positieve test best vroeg maar kan zijn dat mijn cyclus nog onregelmatig is door de bbz woensdag had ik het idee dat ik mijn eisprong voelde schijnt ook vaker voor te komen na een bbz. Normaal heb ik vanaf mijn eisprong tot nod pijnlijke borsten nu had ik dat donderdag ook maar sinds vrijdag is dat weg lekker verwarrend haha

@Nieuwelente pffff ronde 2 of niet het blijft enorm balen :((( sterkte! Hopelijk is het snel raak voor jullie! 

Mijn nieuwe NOD is in mei pas dus ik blijf mee lezen en zal af en toe eens reageren!

@Nieuwelente! Heel balen meid :(  echt niet leuk!

@lilaX. Je leert zoveel over je lijf kennen. En je zal (hopelijk niet natuurlijk) nog maanden hebben waarvan je weer andere dingen voelt. Je lijf kan je zo voor de gek houden soms:( maar als het dan wel raak is, kan je ook het verschil voelen.
Heeel veel succes de volgende ronde! Xx

Terug
Bovenaan