Nod maart 2021

Heehoii dames,

Ik schrijf ook weer mee! Eerste kindje rond 5.
Vandaag of morgen is mijn eisprong!! Vandaag had ik namelijk een smiley op de cb test! Joepie!
9/10 maart is mijn nod!

Hallo dames, mag ik ook meeschrijven. Lees al een tijdje anoniem mee.
Onze nod is rond 7 maart.
3de kindje ronde 1 na miskraam die heel lang geduurt heeft.
Donderdag 18 februari bij nacontrole van de miskraam het meest fantastische nieuws gekregen dat mijn baarmoeder eindelijk schoon was en zich herpakte. EN er op dat moment een eiblaasje zat van 15 mm :D. Vrijdag avond had ik een positieve ovulatie test.
Wie weet hebben wij weer een beetje geluk na een lange periode van onzekerheid.

@kopjekoffie heftig zeg van je miskraam?hoelang heeft het in totaal geduurd als ik vragen mag en hoe lang was je zwanger??welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?
@elfje welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?

@floorelvira dankje!
Het is bij 8 weken misgegaan half december. Daarna nog een goede echo gehad. Op 1ste kerstdag definitief bericht dat het hartje gestopt was. Uiteindelijk met medicijnen kwam de miskraam pas in januari op gang, spoedje ziekenhuis eraan vast geplakt. Weken later alsnog een hysteroscopie om weer 2 weken later te horen dat het nog niet schoon was. 
Grote opluchting dus vorige week, met heel blij nieuws er achteraan.
Merk dat ik dit nu heel makkelijk opschrijf, maar heb mentaal een flinke tik gekregen in die weken.
Nu duimen voor iedereen op het wachtbankje!

Hoi dames, Ik lees en schrijf ook weer mee. 8e ronde, 1e kindje. Geen idee wanneer mijn nod is. Ik gok rond 17 maart, maar het is lastig inschatten. Ik heb geen stabiele cyclus, korte lf en laatste cyclus heb ik geen eisprong gehad. Ik denk dat ik vanaf 1 maart weer ovulatietesten ga gebruiken. Succes allemaal! Ik duim voor jullie!

Terug
Bovenaan