Nod maart 2021

@Depss Zou zeker een mooie toevoeging zijn. Ja het is snel, maar u never know. Ik hoor wel regelmatig dat het bij de tweede ineens sneller raak is, alsof je lichaam er dan aan gewend is ofzo. Maar goed .. al die verhalen zeggen natuurlijk ook niet alles. We blijven ????

@do,x en @depss fijn dat er meer in de zelfde wacht week zitten. Ik ben vaker misselijk en heb rommelt onwijs in de buik. 1 tepel gevoelig verder niks. Af en toe wat gevoelig bij de baarmoeder.
Depss verdrietig dat je ouders uit elkaar gaan. Lijkt mij heel gek. Wel super fijn dat ze samen oppassen.

@kleine purk klinkt ook hoopvol? Had je dit vorige rondes ook of voelt het anders? Weet je nog hoe dit bij je 1e kindje was? Ik kan het me niet meer herinneren. 

En ja heel gek. Ze passen nog wel samen op het verschilt per dag of het hakumajaa  is of meer richting een vechtscheiding:( gelukkig merkt ons kleine meiske er niks van. 
spannend vind ik t wel zeg deze keer??

Welkom aan alle nieuwe dames.
het lukt aardig om er niet teveel mee bezig te zijn, althans totnutoe. Dpo5 en niks te bespeuren. De voorbije maanden dacht ik steeds banales te voelen, misschien dat het loslaten toch voor iets goed is?

Ik heb vandaag de punctie gehad. Helaas veel last van overstimulatie. Ze hebben 50 follikels aangeprikt, en 33 eicellen gevonden. We krijgen dus geen verse TP. Lig nu op de bank, moet rust houden en veel drinken…. Hopelijk ontstaan er veel bevruchtingen en cryo’s.. Dat we een mooi voorraadje hebben… ?? 

Maar dus geen nod in Maart.. Dus ik kan er vanaf. ?

Terug
Bovenaan