Nod maart 2021

@RVis jammer van de overstimulatie maar ik hoop dat de punctie snel het gewenste resultaat heeft want je wacht al zo lang?

@Depss de vorige ronde was echt een steek en lag dichtbij ongesteldheidspijn. Dit keer kleine prikjes van de naalden prikkers.. dat ken ik niet zo goed. Bij de eerste had ik het echt pas door toen menstruatie niet kwam en mijn borsten onwijs zeer deden. Ik moet zeggen dat ik toen niet echt bezig was met cyclus.

De dagen komen dichterbij.. dus de spanning is om te snijden. Hahaha

Wat een verhalen allemaal meiden! Ik heb een relatief korte lf dus had gisteren pas m’n vaste smiley! Cyclus lijkt weer hetzelfde als voor de curretage dus dat is fijn! Is het nou slim om het vanavond nog een keer gezellig te maken? Wat doen jullie?

Nieuwelente, ik gebruik ook de CB tests met een smile. Hier maken we het gezellig op de 2 dagen van een smiley. Na de eerste kan het tot 48 uren duren tot je eisprong en nadien kan het eitje nog een kleine dag bevrucht worden, dus kan het zeker de moeite zijn om het ook de 2e dag te proberen.

Hee meiden. Ik ben toch maar begonnen met ovulatietesten. Wil het gewoon echt niet missen. Nu heb ik de digitale van ClearBlue, de roze. En ik weeeeet dat je niet naar de streepjes mag kijken maar toch ben ik heel benieuwd. Ik zie namelijk wel al 2 streepjes. Volgensmij is 1 de controle streep toch? Die is heel donker en die andere is ook al aanwezig maar niet zo duidelijk als controle streep. Ben benieuwd of dit streepje gaat oplopen? Iemand daar ervaring mee?

Terug
Bovenaan