Nod maart 2021

Goedemorgen,
Mag ik aansluiten bij deze groep?
Zojuist ongesteld geworden..
Op naar ronde 5 voor ons 1e kindje.. in Januari een miskraam gehad ?

@Lieske, ik slik al 18 maanden geen anticonceptie meer. Daarom vind ik het ook vreemd dat ik nu ineens een onregelmatige menstruatie heb. Vorige maand 32 dagen en afgelopen maand 24 dagen. Daarvoor altijd een cyclus van 27 dagen. Misschien ben ik er wel te veel mee bezig. Ik probeer nu wat meer afleiding te zoeken... Mijn moeder was helaas met 32 jaar al in de overgang dus ik hoop niet dat dit ook het geval is bij mij! Ik wacht deze ronde wel weer af :)

Hee meiden, leuk dit! Ik doe graag mee... ronde 1 na onze miskraam/curretage in januari.

Derde kindje en m’n nod is op 5 maart. Zo spannend weer!

Hee allemaal! Is er nog een plekje vrij? Ik zou graag mee willen schrijven! Zit momenteel op dag 56 en ben nog steeds niet ongesteld (of zwanger) en de moed zakt dan ook steeds verder in de schoenen. Nod daarom nog niet bekend helaas. Ik heb ook pcos, zoals ook een aantal anderen dat ik las. Heb inmiddels ovulatietesten binnen maar goed zonder menstruatie hebben we daar natuurlijk nog niks aan! Ik ga in maart beginnen met acupunctuur, dus op hoop van zegen ??

@bellaFlora welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?hoeveelste kindje en ronde??
@nieuweLente heftig zeg van je miskraam?welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?

Terug
Bovenaan