Nod maart 2021

@jessicab 
Hoelang ben je al gestopt met anticonceptie? Het lichaam heeft minimaal 6 maande nodig om te "ontpillen" daardoor kan je menstruatie onregelmatig zijn. Dit heeft mijn gyneacoloog destijd gezegd. 

@lilax
Ik zou gewoon aandringen voor een verwijzing hoor. Ik heb dat destijds ook gedaan en heb de diagnose pcos gekregen waardoor ik nu hormonen slik voor eisprong op te wekken. Mijn fertiliteitsarts heeft me gezegd dat wanneer je cyclus langer is dan 35 dagen er geen goede eisprong is geweest. Ik vind 6 maanden nog maar proberen een makkelijke uitspraak... maar je moet natuurlijk doen waar jullie je goed bij voelen!

@lilaX Als er geen oorzaak is moet je indd eerst een jaartje zelf proberen maar als je lange cyclussen hebt dus vermoedelijk geen eisprong lijkt me dat oorzaak genoeg toch?

Wij gaan weer door naar de volgende ronde.. Dus ik schuif me graag weer aan, NOD is 15 maart.
Sinds vrijdag menstruatiekrampen en normaal gezien wanneer ik deze krampen heb en ik ga naar het toilet zie ik bloed. Nu best wel hevige krampen gehad vanaf vrijdag en pas vanochtend licht bruinverlies gehad, vanmiddag jammer genoeg rood bloedverlies maar nog steeds best weinig vergeleken met ‘ normaal’.
Vanochtend vroeg wel een test gedaan, deze was negatief. Ik denk dat ik me maar weer moet focussen op de volgende ronde, want voor een innesteling is het te laat denk ik? Eisprong was 31 januari/ 1 februari….

Terug
Bovenaan