Nod maart 2021

Ooh meiden. Moet het hier even typen hoor, Haha! Vanochtend, op 9 dpo, lichtroze bij afvegen. Nu weer gestopt. Afgelopen dagen steekjes gevoeld en last van onderrug. Mijn nod is vrijdag al. Omdat ik een korte lf heb mag ik van mezelf pas zondag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. Pfff, draai mezelf behoorlijk gek. Wie nog meer in dit schuitje nu?

@nieuwelente. Zo spannend Ik zit eigenlijk exact in dezelfde situatie. Vandaag dag 9 na dpo. Wel aardig wat witte vloed. Nog geen rode vegen gehad. Wel ook krampjes en steekjes. Ik ben deze week elke dag zo gefocust op alles wat ik voel. Ook de onderrug klinkt heel bekend. A.s. maandag is mijn NOD als ik mijn laatste cyclus van 31 dagen aanhoud. Ik twijfel Wel enorm om zaterdag al te testen met een vroege test van sensitest. 

@nieuwelente Ik heb precies hetzelfde. Gister en vanochtend lichtroze bij afvegen en nu weer gestopt. Ook vrijdag m’n nod. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Ben ook misselijk steeds. Al besef ik mij goed dat dit niet door een zw kan komen zo vroeg. Ga ook pas dit weekend testen.

Gisteren, 2 dagen eerder dan gepland, mij eisprong gevoelt. Weet iemand hoelang het eitje dan nog “goed” is? Ik dacht 24 uur, maar hoorde laats van iemand 12 uur.
Het is gisteren niet gelukt om het gezellig te maken (een 2 jarige tussen je in hebben liggen werkt niet echt)
Hopelijk hebben we vanavond meer geluk!

@Kleine Purk ik hoop dan voor je op het wonder meis! Dikke knuffel!

@SBH ik heb altijd geleerd: binnen 12 uur ben je nog heel erg vruchtbaar en daarna ook nog wel tot 24 uur maar dan neemt de kans af dat het eitje en het zaadje elkaar goed vinden. 

Terug
Bovenaan