Nod maart 2021

@floorelvira Ah en mag ik vragen waarom je 2e een keizersnede was? Ik neig er namelijk met mn gevoel naar omdat onze kleine meid erg groot was en de bevalling zo verschrikkelijk was en ook nog eindigde in spoed met persweeen. 

weet je wat je nu gaat doen mocht je zwanger raken!:)?

@depss mijn 2de was een geplande keizersnede en hij was met 41 weken nog niet ingedaald achteraf gezien was dat ook onmogelijk met zo'n groot hoofd en bijna 5kg?zijn hoofdje is groter dan die van mijn dochter maar hij is 2 jaar jonger. Na 2 keizersnedes raden ze een natuurlijke bevalling af maar er was geen medische reden voor mijn keizersnedes dus ik ga het lekker toch proberen?

@depss ik heb 2x een keizersnede gehad. Eerste was een spoed (onder gehele narcose) tweede was gepland.
Beide keren geen last gehad van een niche oid en een vlot herstel

Dag lotgenootjes,
Ik heb sinds gisteren een heel klein beetje bruinverlies en soms rozig bij afwrijven (sorry voor de omschrijving). Ik denk dus dat mijn regels er elk moment kunnen doorkomen, maar het kan ook een innesteling zijn... Ik verwacht alleszins het ergste, dan kan ik niet ontgoocheld zijn. Ik heb me voorgenomen niet te testen voor maandag. Zenuwslopend die nod-dagen...
Goeie moed iedereen! 

Yes, ik ben er weer. Gister en vandaag ook onwijze bloedingen met stolsels. Was woensdag erg ontdaan en afgevlakt, maar ben er weer bij, ik heb geen vreselijke pijn gehad. Meer een hele hevige menstruatie. Ik en mijn man gaan door voor ronde 4. Morgen bellen met de verloskundige en dan concluderen we een vroege miskraam. Tenzij er een drieling was en 1 is blijven hangen. Zal wel niet... ? nu kijken hoe wij weer mee kunnen in de ronde. Geen idee hoe dat werkt. Eerst wachten op nod en dan weer in the game? Ik lees vol spanning mee met jullie allemaal de spannende 5 maart staat voor de deur.

Terug
Bovenaan