Nod maart 2021

Spannende dagen voor vele meiden zie ik!!! Ik duim voor jullie!  Ik zit op cyclus dag 16 en nog geen smiley gevonden.. het voelt ook niet alsof het er zo aan komt.. zo irritant die onregelmatige cyclus en geen geduld :(

@ depss: hier bijna hetzelfde! Ik zelfs een cyclus van 23 dagen na m’n spiraal. Gebruik ook de flow-app maar daar vul ik dan gewoon zelf in, in de notities wat de ovulatietesten zeggen. Bij flow kun je de lutuale fase volgens mij niet aanpassen dus hij loopt altijd een beetje raar!

Ben nu ook benieuwd, na de miskraam en curretage, hoe het nu gaat lopen met m’n cyclus maar vooralsnog lijkt het dezelfde te zijn. Dan zou ik morgen ongesteld moeten worden, maar kan ook best dat het anders is!

Pff hier al weer iets rosé afscheiding op dpo 9. Maakt me zo onzeker aangezien mijn menstruatie zo altijd begint.. en 2 maanden geleden had ik dit 5 dagen lang voor mijn menstruatie vandaar mijn onzekerheid. Hopelijk is het een innesteling wat natuurlijk ook zeker mogelijk kan zijn...

@floorelvira 25e is mn nieuwe nod, ronde 3, 2e kindje.
@nieuwelente awh rot :( miskraam en curretage:( ben benieuwd wanneer je cyclus inderdaad weer normaal is. Ik ga voor je duimen dat je snel duidelijkheid hebt.
Zijn er trouwens nog meer dames die een keizersnede hebben gehad. Ik heb een spoedkeizersnede gehad. En er is toen niet heel netjes gewerkt natuurlijk. Nu las ik iets over een niche vandaag? En dat 50 procent dit overhoud aan de keizersnede. Iets met een holling de baarmoeder waardoor je ook tussentijds spotting kan hebben. Heb ik wel veel gehad met en zonder spiraal. En dit kan dus leiden tot moeilijker innestelen en zwanger worden. Ben benieuwd of mensen hier al meer van weten.

@depss ik heb 2x een keizersnede gehad waarvan bij de 1ste ook een spoed keizersnede maar bij mij ziet het er goed uit. Je kan natuurlijk altijd een echo aanvragen?
@elfje balen zeg?

Terug
Bovenaan