Gisteravond wat roze afscheiding. Qua timing had het een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar net helder rood. Heb ik bij m'n eerste ook gehad maar m'n rug en buik lijken toch aan te geven dat ik ongesteld ga worden...
Dat ik niet binnen 2 pogingen zwanger blijk vind ik natuurlijk wel jammer maar ben ook wel realistisch dat het heel snel zou zijn. Maar dat mijn luteale fase zo kort is baart me wel zorgen want zo krijgt een eitje ook geen kans om in te nestelen... Nog maar even afwachten en als het zo blijft toch even langs de huisarts.
Hoop voor de andere dames dat het roze/bruin verlies wel een goed teken is, weet uit eigen ervaring dat het wel kan. Duim voor jullie!!
FloorElvira, ik ben gestopt met het tellen van de rondes. We zijn gestart in februari vorig jaar, maar met mijn mk in de lange nasleep ervan is het moeilijk om er nog aan uit te geraken.
Feit is dat de kans zeer minimaal is
Ik doe dus nog een rondje mee deze maand i.v.m. korte cyclus.
Heeft één van jullie hier ervaring mee? Ik heb dit dus sinds mn spiraal eruit is dus sinds 3 maanden elke keer cyclys van 26 dagen.
Ben nu één dag uit mn menstruatie en mijn appp Flo zegt dat ik dan nu alweer in mn vruchtbare dagen zit. Nu een ovulatietest gedaan maar deze is nog helemaal wit naast de controle streep. Vanaf wanneer zal ik de volgende testen gaan inzetten over 2 dagen?
Wil mn ei ook niet missen haha! of dan maar om de dag aan de klus deze week maar lukt niet altijd met een gezellige dreumes die er af en toe bij wil
depss, hier net zo mijn menstruatie is ook bijna voorbij en 2 dagen later zit ik al in mijn vruchtbare dagen. (Ovulatie pas een week later) volgens de app.
ook een cyclus van 26 dagen. Ga het gewoon weer om de dag gezellig maken. ?
Belgro balen weer ?