Goedemiddag allemaal, Stiekem lees ik al een maand of drie iedere keer hier op het forum mee, vanaf de zijlijn. Toch een account aangemaakt, daar ik merk dat ik echt graag in contact kom met "lotgenoten" - klinkt zo lekker zwaar haha. Mijn man is 33, ik ben 29. We zijn ouders van 2 enorme druktemakers: twee jongens van 3 en 4. De oudste wordt over 4 weken 5 en de jongste wordt eind juni 4. Ik heb vanaf kleins af aan altijd gedacht mama te worden van een meisje, daar ik mijn eigen moeder verloren ben toen ik 10 jaar was. Op een of andere manier ging ik ervan uit dat ik de tijd die ik heb gemist met mijn moeder, zou inhalen met een eigen dochter. Alleen kreeg ik geen dochter ?.. We zijn nu sinds half december 2020 bezig voor een derde kindje. Het gekke is dat we voor onze zoontjes nooit iets hebben gedaan, zij waren allebei een verrassing. Het voelt zo gek dat we nu "al" drie maanden bezig zijn zonder resultaat. Ergens beginnen de zorgen om de hoek te komen, daar ik zes jaar geleden ook ben gediagnosticeerd met PCOS. Ik wil m'n hoofd nog niet laten hangen en pas in juni evt contact opnemen met de huisarts. Vandaag is mijn eisprong: Vanaf gistermiddag 15.00u hele positieve ovulatietesten. We hebben het gezellig gehad op 5 & 3 dagen voor eisprong. Nu dus heel hard duimen dat het gaat lukken. P.s. Wij houden zo'n 2-3 dagen voor eisprong aan in de hoop de natuur te sturen naar een meisje ?