Nod maart 2021

Pfffff dag 19 en nog geen smiley te bekennen. Zou ook zo graag een cyclus van 28 dagen willen hebben...... heb vanaf dag 7 al getest omdat ik echt niks wilde missen en elke dag een leeg rondje gezien.. soms zo frustrerend. Herkenbaar!?

Bij mij verschilde het per keer soms 2 dagen en soms 1 dag en daarna een vaste smiley. @floorelvira.
@lilax Jaa heel herkenbaar heb mijn vaste smiley ook wel eens op dag 21 pas gevonden.. ik kijk altijd wel na de strip die je er uit haalt dan kun je een beetje zien als die al donkerder word.

@Elfje- jaaa? Maar welk streepje kijk je dan. Die linker of rechter.. (gekeken vanuit het plasstripje aan de linkerkant). Bij mij is die rechterstreel wel een beetje donkerder geworden maar die linker nog wel vrij licht.. 

Helaas! Ik ben net ongi geworden.
Enige pluspunt is dat mn cyclus nu weer iets korter is. De afgelopen zes maanden werd het steeds langer en langer. Nu 34 dagen.
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test!!
Spannend door degene in hun dagen voor de NOD! Ik duim voor heel veel hartjes ? 

@lilaX hetzelfde als bij een zwangerschap test linker streepje is test streepje rechter streepje is controle streepje het linker streepje moet dus minstens even donker zijn?
@basilicum balen zeg?
@myrr hoe gaat het bij jou??

Terug
Bovenaan