Nod maart 2021

Jessiiica en lotx Gefeliciteerd!

Hier wederom een lichter streepje op de ovulatietest dus nog geen eisprong :p
Welkom Angelique!
Filia moeilijke beslissing! Succes

Het is gelukt! Hierbij dan eindelijk de foto met de test van gisteren.
Morgen is officieel mijn nod. Dan ga ik nogmaals een test doen. Ik ben gisteren heel de dag hyperactief geweest door de test. Wist met mezelf even geen raad zo’n blij ei. 
Spannend nog even voor de dames waarvan ook de nod eraan komt. Ik duim heel hard voor jullie
https://ibb.co/ctszdNx

@filia balen zeg?
@kimChar duidelijk gefeliciteerd❤️en dat al gelijk in ronde 1?
@angeliqueJL 3 maanden is natuurlijk nog maar heel erg kort maar als je eenmaal een kinderwens hebt is elke maand langer wachten er natuurlijk 1 teveel. Heftig zeg dat je moeder al zo jong is overleden?welkom ik zet je op de lijst is je nod dan over 2 weken?

@zwangeryes & @floorelvira dank voor jullie welkom! Blij dat ik toch een account heb aangemaakt :)
En ja FloorElvira, drie maanden is ook eigenlijk nog maar heel kort. Helemaal waar! Maar het voelt nu al als een eeuwigheid haha :p

Mijn ovulatie is vandaag volgens mijn positieve ovulatietesten van gisteren, dus mijn NOD is 21-3.
Wordt weer twee weken afzien ??

Ik dacht.. Ik doe nog even een testje om te zien of de LH nu weer daalt...Nu ben ik in de war, want volgens mijn app test ik dus nu net m'n piek ??‍♀️. En ik was zo enthousiast met onze timing van 5 en 3 dagen voor ovu ?.   
Kunnen jullie de afbeelding zien? :
https://postimg.cc/hXBXrm7B

Angelique, ik heb ook altijd gedacht een meisjesmama te worden, maar we kregen eerst 2 zoontjes. Ons 3de kindje was een meisje. Er zit ook 6 jaar tussen nr. 2 en nr. 3. Bij onze oudste zoon en onze dochter was ik onmiddellijk zwanger. Bij nr. 2 ben ik in ronde 3 zwanger geraakt. 3 dagen voor je nod vrijen en daarna niet meer lijkt me wel laat. Het overgrote deel van de zaadcellen leeft zo lang niet. Ik zou dan eerder 2 dagen ervoor proberen. Succes alvast en goeie moed! 

Hi Filia,
Wat leuk dat je toch een meisje hebt mogen krijgen als derde kindje! Lijkt me heel mooi.
3 en 5 dagen voor m'n eisprong inderdaad, mijn gynaecoloog zei me 6 jaar terug dat ♂ zaad tot 5 dagen kan overleven in de baarmoeder / eileider. 
Ik zit ook in een speciale FB groep met allemaal vrouwen met de wens voor een meisje, de meeste die erin "slagen" hebben een "cutoff" van 3-5 dagen. 
Sommigen raken zelfs zwanger van 5-7 dagen voor eisprong! Er wel vanuit gaande dat de zaadproductie gezond is natuurlijk.
Mijn duimen draaien toch heel hard deze maand. Als het deze maand niet raak zal zijn gaan we inderdaad naar 4 & 2 dagen voor m'n eisprong ????

En 't is een écht meisje, het verschil met haar broers kan niet groter zijn ?. Ik duim mee voor jou Angélique ?! 

Terug
Bovenaan