Nod maart 2021

@lilax, zie je het wel steeds donkerder worden of dat ook nog niet? Heb je een onregelmatige cyclus?

@ Kelly M, hopelijk wordt je geduld dubbel en dwars beloond!

@Wensje, ik zie zelf geen link of afbeelding, maar aan de opmerkingen mag ik je volgens mij feliciteren!

@Deci, moet je cyslus niet onderzocht worden eveneens je baarmoeder? Niet om je aan het schrikken te maken, maar misschien speelt er iets anders. 3 keer is wel hee vee in 1 maand. Het wordt makkelijk afgedaan met ga maar weer aan de pil...

@wensje ik zie dat je nog niet op het lijstje staat? Heb je je foto weer verwijderd omdat @kellyM de link / foto wel heeft gezien? Ik zie de link / foto wel in een ander topic staan. Normaal zou ik zeggen deze testen zijn niet te vertrouwen maar dat is alleen bij een tuurstreepje daarvoor is dit streepje veel te duidelijk dus ik zou zeggen gefeliciteerd❤️
@kellyM wil je dat ik je nod aanpas??
@deci ik vind het indd ook een hele makkelijke oplossing maar lijkt me niet de juiste want je hebt een kinderwens dus wat heb je er aan als je weer aan de pil zou moeten??

Hee dames,
Ik ben iets minder actief, maar lees zo af en toe toch nog mee :) probeer er echt minder mee bezig te zijn misschien dat het werk ? 
Maar heb toch een vraagje.. 
Hoelang na de cervixslijm ben je nog vruchtbaar?

Hee dames. Excuses, in mijn enthousiasme heb ik mijn link als eerste op dit topic gezet ipv van in de 2021. Ik heb zeker meegelezen met jullie, maar mij hier nooit voorgesteld of iets. Oepsie! Het lijkt erop dat we goed nieuws hebben, al durven we dit nog niet te geloven dus maar even wachten tot morgenochtend. Dit was ronde 2, 1e kindje dus zeker heel heel heel blij als het echt zo is.

https://ibb.co/Zmtj7rD

Terug
Bovenaan