Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@SanneBeau oh jij houd het ook spannend ?
Ja ging er ook wel vanuit dat het waarschijnlijk te vroeg was hoor dus ben niet teleurgesteld ofzo ?
Alhoewel ik wel zou willen dat ik de tijd een week verder kon zetten haha
KellyM hahaha heb anders wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Buik voelt gespannen aan (had ik vorige maand ook door overstimulatie). Ben wel elke keer dat ik naar de wc ga nerveus hahaha. Nerveus om bloedverlies te zien. Cray cray.
Hahaha ja zo zie ik het ook. Negatieve test en nog geen bloed is een goed teken. Zolang het rode maar weg blijft haha
Die bloeding van vrijdag zit mij toch niet lekker dus heb ik de gynaecoloog vanmorgen gebeld en die zegt het kan van alles zijn een innestelingsbloeding maar het kan ook zijn dat ik toen pas mijn eisprong had en het een ovulatie bloeding is dat schijnt vaker voor te komen na de operatie als het dat tweede is zou ik nu dus 6dpo zijn dat zou de negatief test wel verklaren.