Nod maart 2021

Ik ben nieuw hier en zou graag mee praten :) 
Ik ben in november 2020 gestopt met de pil en eind december zijn we gestopt met anticonceptie. Ik zou 3 dagen geleden ongesteld moeten worden (mijn cyclus was de afgelopen maanden heel regelmatig) maar tot op heden niet ongesteld... wel gevoelige borsten, en een beetje zeurderige buikpijn. 2 testen gedaan, beiden negatief.. vindt het maar spannend haha.. 

@Ttcx, ligt denk ik inderdaad aan hoelang je gestopt bent met de pil. Maar hieronder gaf je aan dat het toch alleen tijdens het klussen was? Of toch niet?

Hi meiden!! 

Wat fijn dat een aantal een positieve test in handen hebben! Gefeliciteerd!!!
Ik had het zo druk met werk, dat ik er gewoon niet aan toe kwam hier iets te plaatsen, sorry voor de afwezigheid! 

Hoe gaat het nu met iedereen op het wachtbankje? Hier pas 4 DPO, dus nog dik anderhalve week voor ik een testje durf te wagen.. Tenzij ik natuurlijk voor die tijd ongesteld word ?.

Dank je wel Sanne Beau, ik dacht eigenlijk dat het dan dus gewoon niet zwanger was maar nu ik hier een beetje heb rond gelezen die ik dat dat niet perse zo hoeft te zijn.. als ik over een paar dagen nog niet ongesteld ben waag ik er weer een testje op :) 

@anneB welkom ik zet je op de lijst succes deze ronde?je klachten kunnen natuurlijk ook horen doordat je recent bent gestopt met de pil maar ik hoop natuurlijk dat je over een paar dagen alsnog een mooie test in handen hebt?is dit dan ronde 3 1ste kindje?

Terug
Bovenaan