Nod maart 2021

@SanneBeau @FloorElvira

Klopt hij doet er wel heel makkelijk over , ik heb besloten om een doorverwijzing naar de gynaecoloog te vragen dus ben benieuwd of hij die gaat geven.

Hoe verwarrend. Dag 10 van mijn cyclus en alweer een positieve ovulatietest. Ben pas vandaag,, zoals gewoonlijk, beginnen testen dus was deze mas gisteren ook al positief ?
En vandaag helaas geen tijd om te klussen ?

@sannebeau @floorelvira

ik ben augustus 2020 gestopt met de pil, ik heb heel af en toe wat spotting en pijn. mijn cyclus werd langzaam aan normaler , een cyclus vn 38 dagen. maar dan moest ik mijn maandstonden hebben 1 maart en dan heb ik een week bruinverlies gehad . nadien ,na het klussen elke keer wat bloedverlies. sinds vandaag hevige pijn en weeral bloed/bruiverlies maar niet veel. heb me zelf moeten ziekmelden vandaag door de pijn... ik ben ten einde raad.

@ttcx dan zou ik inderdaad ook even aan de bel trekken. Dit klinkt niet normaal. Sowieso een wat langere cyclus. Denk dat dit genoeg reden is voor een doorverwijzing. Als je dat al ziet zitten.. Heb je onlangs nog getest (zwangerschapstest of ovulatietest)? 
@belgo dat had ik vorige maand. Net te laat begonnen met testen, dan moet je echt een lucky shot hebben gehad. Hopelijk duurt je eisprong nog 48 uur en kun je morgen nog klussen. 
Ik had gisterochtend een positieve test en vanochtend weer wat lichter. Vandaag 1 DPO dus. Vind die 2 weken wachten echt vreselijk om door te komen. NOD is 25 maart. 
Houden jullie in de wachtweken ook rekening met wat je eet? Ik drink sowieso geen alcohol, maar kan iets als rauw vlees nog effect hebben in die 2 weken? 

Terug
Bovenaan