Nod maart 2021

Ttcx, ik wil je niet ongerust maken maar zou bij je huisarts een doorverwijzing afdwingen naar een gynaecoloog.
Met afdwingen bedoel ik geen genoegen nemen met een alternatief. Dit klinkt niet goed en moet echt laten onderzoeken.

@MamaJoJu Dat is iets dat ik me ook al afvroeg met die wachtweken. Ik heb vorige maand echt alles geprobeerd te laten. Dus inderdaad na eisprong echt geen alcohol, niet te veel koffie/caffeine, geen rauw vlees en dergelijke. Maar ik was me ook aan het afvragen of dat "nodig" is. Ik heb waarschijnlijk begin volgende week mijn eisprong en ik was inderdaad dan wel van plan om natuurlijk geen alcohol meer te drinken en eventueel op mijn caffeine inname te letten, maar de rest weet ik eigenlijk niet zeker of het al kwaad kan.
Het kan natuurlijk zo maar zijn dat het nog maanden gaat duren en wij hebben nog niemand verteld dat we hier mee bezig zijn, dus zo'n dingen gaan wel opvallen.  

@floorelvira @mamajoju @ sannebeau

ik ga vanavond naar de huisdokter , november 2020 ben ik naar de gynea gegaan op doorverwijzing van de dokter maar na alles plus een bloedonderzoek leek alles normaal? ik krijg steeds het antwoord dat als ik niet zwanger ben na een jaar ik moet terugkomen..  ik zie wel wat hij vanavond zegt.. en anders een andere dokter? want ik ben echt wel tevreden van mijn gynea. dit is echt teleurtstellend ... en ik heb gisteren nogmaals een test gedaan die was negatief.

Ttcx, klinkt niet echt goed. Zeker de pijn lijkt me niet ok. Uiteindelijk ben jij de patiënt en gaat het om jouw welbevinden hé. Even doorzetten en een doorverwijzing en onderzoeken vragen.Vroeger is idd goed, als je erop voorbereid bent ?Dit weekend zijn de kinderen op bezoek en moet het toch allemaal wat geniepiger. En met een gezicht dat nog bont en blauw is van de operatie.. Enfin we zien wel. 

Ttcx, hopelijk kreeg je wat antwoorden vanavond..? 
Mijn NOD komt langzaam ik zicht en daarbij ook de testdrang…? Vandaag 9DPO, ik PROBEER het nog even vol te houden op het wachtbankje… 
Voel niks speciaals deze keer eigenlijk, enkel nu en dan wat steekjes in onderbuik en lies en iets gevoeligere tepels, ook redelijk wat afscheiding, spannende dagen!

@annekeDbo : ze hebben nogmaals bloed afgenomen en ben doorverwezen naar mijn gynea. De dokter twijfelt ... Een infectie , een miskraam, of endometriose... Nu ben ik toch wel ongerust.

Terug
Bovenaan