Nod maart 2021

@dromertje en geen oorzaak kunnen vinden dat het elke keer rond dezelfde termijn misgaat? Heb je deze miskraam ook meegeteld ??

@FloorElvira nee geen oorzaken. Alles gecheckt en alles is goed incl chromosomenonderzoek etc. Pure pech zegt de gynaecoloog

ja die van vorige maand ook meegeteld dus nu op 4

@FloorElvira oooo nee ze zullen niks kunnen zien maar daarvoor gaan we ook niet maar de gynaecoloog. Het is meer voor verdere stappen te ondernemen. Kijken wat ze nu kunnen gaan doen aangezien we al bijna 2 jaar bezig zijn 

@dromertje zijn jullie al eerder bij de gynaecoloog geweest? Maar als de testen oplopen hoeven jullie daarvoor toch niet naar de huisarts??

Ja zijn eind vorige jaar bij de gynaecoloog geweest. Klopt als de testen oplopen hoeven we niet. Maar dan denk ik dat ze ons alsnog wil zien en met de week echo's wil maken. Waarom, geen idee. Daar had ze het eind vorig jaar over. En deze afspraak is gemaakt na me laatste miskraam dus ik wacht zowiezo even met bellen

Nou.. na dinsdag avond geen bloed meer. Gisteren voor t eerst na heel lang overdag een dutje gedaan en vanochtend een positieve zwangerschapstest. 

Still can't believe it.. 

Gefeliciteerd aan de dames met de positieve testen!
Ik twijfel of ik nu op het wachtbankje zit of dat ik toch nog aan het wachten ben op mijn eisprong. Ik dacht dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Normaal voel ik die altijd (dacht ik) en gisteren had ik dezelfde pijn als wat ik normaal als eisprong bestempel, maar ik ben deze maand voor het eerst mijn temperatuur aan het bijhouden en nu is de temperatuur van vandaag gewoon hetzelfde als gisteren (ik doe verder niets met ovulatie testen, omdat ik dus dacht dat ik het toch kon voelen, dat temperaturen was gewoon als extra bevestiging). Ben dus nu even een beetje in de war. Ik denk dat ik dan gewoon maar even moet afwachten en kijken wat mijn temperatuur de komende dagen gaat doen...

Terug
Bovenaan