Nod maart 2021

Mijn menstruatie is eindelijk doorgekomen met tornado krampen (?) pff. Maar in elk geval duidelijkheid.

We gaan weer door naar de volgende maand. Naar verwachting is mijn NOD 20 april.

@Kelly M houdt ons niet langer in spanning haha!

Hoi meiden, 
Terug van weggeweest, even van me afschrijven.
Na afgelopen maand ongesteld te zijn geworden was ik klaar met het continu bezig zijn met zwanger worden. Vanag oktober een hele regelmatige en betrouwbare cyclus dus baalde dat het maar niet lukt.
Ik heb het losgelaten, geen 'verplichte' seks meer en.. de afspraak dat we in april/mei weer serieus gingen proberen. 
Maar nu: NOD is vandaag. Ik heb eergisteren op dinsdag avond bij het afvegen na het plassen een beetje bloedverlies gehad. Ik dacht dat mijn menstruatie te vroeg was. Nou ja, niks aan de hand. Na dat papiertje bloed dinsdag is er geen druppel bloed meer geweest. Voor een innestelingsbloeding is het al te laat want dat zou dan vorige week ergens geweest moeten zijn aangezien het vandaag mijn NOD is. 
Verwarrend allemaal, gewoon afwachten maar weer.. 

Hé meiden.   net getest kon het gewoon weer niet laten omdat ik na vorige maand weer dezelfde symptomen heb. Dus dacht weet je wat ik ga testen, en wat ik in me hoofd heb moet ik gewoon doen ? 

nu zie ik wel iets van een tuurstreepje  (minimaal, maar wel roze) Heb een foto gemaakt en ben benieuwd of jullie ook wat zien   https://ibb.co/KmCqCmZ

@AnnekeDBo & SanneBeau wat balen zeg ? 

@KellyM ooo wat spannend!?

@Sje Spannend zeg! Misschien toch een innestelingsbloeding geweest. Het wachten is aangebroken. Maar geen menstruatie dus wie weet?

Jeetje wat is er nu hier weer aan de hand.. 
Tv stond op Zapp en 2 jongens wat gaat verhuizen naar Zweden..  namen afscheid van hun vriendjes en ik zit hier gewoon mee te janken!! 
Haha me man kijkt me aan ?? 
Lekker bezig!! 

@dromertje ik zie ook wat hoor! Lees ik goed dat pas 30 maart je nod hebt? Dan zou je nu nog niet positief kunnen testen toch?

@MamaJoJu fijn dat ik niet de enige bent die het ziet? hopelijk is het een keer raak?. na bijna 2 jaar en 4 miskramen verder.
nee dat klopt niet wat een typefout van mij. Het moet 23-24 maart zijn ongeveer. Had het al aangegeven aan FloorElvira of ze het aan wilde passen. Maar is ze vergeten denk ik ☺️ 

Terug
Bovenaan