Nod maart 2021

@dromertje voorzichtig gefeliciteerd❤️was je eisprong dan vermoedelijk eerder anders kan je toch niet nu al positief testen??

@FloorElvira mijn menstruatie wat ik had opgegeven klopte niet. Dat moest zijn 23-24 maart. Mijn kalender had dit automatisch aangepast omdat ik laatst natuurlijk ook 2 weken overtijd was en daarna alsnog ongesteld werd. Dus berekende die app dat mijn menstruatie 36 dagen ofzo was. Dus heb dat weer terug gezegd maar 26 dagen en toen zag ik dat ik op 23-24 maart ongesteld zou moeten worden. 
weet ook niet vorige maand had ik ook zown streepje. En toen zij de verloskundige dat het toch om een miskraam ging waarschijnlijk aangezien ik 14 dagen overtijd was.. hierna na mijn menstruatie nog een keer gestest met zelfde merk test en die bleef spierwit. dus denk zelf dat het wel raak is deze maand aangezien ik een licht streepje zie? Ik hoop zo dat het een blijven plakker is 

@FloorElvira, vorige maand is ook een miskraam geweest zegt de verloskundige. Hebben ze niet vast kunnen stellen maar gezien het overtijd zijn van 2 weken, de positieve test en vele symptomen kon zij er wel uit op maken dat het een miskraam was. Ze heeft ook gelijk weer een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog en daar kunnen we volgende week al terecht. 

Iedere keer is het Max 6 weken 

Terug
Bovenaan