Nod maart 2021

Caringlove 'gefeliciteerd! 
Welkom Emma!
Jammer loulou!
Ik zit op het wachtbankje. Nu nog 9 dagen wachten x-x lastig hoor. Ik merk nog helemaal niks dus denk niet dat het raak is deze maand. Maarja, 9 dagen is ook nog wel redelijk lang :p dus wie weet 

Dankjulliewel! Zwanger yes, ja die wachtweken zijn zo stom hè! Konden we de tijd maar vooruitspoelen. Maar je hebt gelijk, wil nog niks zeggen dat je 9 dagen voor NOD nog niks voelt. Fingers crossed
Trouwens, jouw NOD is volgens het lijstje 26 maart. Dan is het todh nog maar 6 dagen wachten? Scheelt weer ?

Ah zo! Haha nouja , vooral doen wat goed voelt. Ik probeer zelf echt te wachten tot 1 dag voor NOD, dus woensdagochtend testen. 

@caringlove gefeliciteerd!

@dromertje lopen de testen al op? Vanochtend ook nog getest?

ik ben vandaag 9 dpo, nog even geduld dus. Vorige zwangerschap teste ik positief op 10dpo maar heb mezelf voorgenomen nog een week te wachten. Ben benieuwd of ik dat ga halen haha. Sinds 7 dpo wel echt steekjes/krampjes in mn baarmoeder en een trekkerige / zwaar gevoel. Hopelijk een teken van innesteling. Voor de zwangeren: wat waren jullie eerste symptomen?

Dankjulliewel allemaal! Ik gun het jullie ook allemaal zo ontzettend.

@mamajoju
Sinds begin deze week had ik steeds vlagen van lichte misselijkheid/licht in mn hoofd. Gisteren ineens maagzuur wat ik normaal echt nooit heb. Ik was de afgelopen weer ook vermoeider dan normaal..

Caringlove wauw zooo leuk! Gefeliciteerd met je zwangerschap ?  

Ik heb net nog een test gedaan en streepje lijkt wel iets meer zichtbaar. Maar vraag me eigen af of het niet vals positief is van sensitest
 (streepje is wel binnen aflees tijd op alle foto's)
Lees bij de een dat het een super betrouwbare test is en bij de ander dat het geen goed test is. Heb er toen een aantal gekocht dus kan de komende dag nog testen en kijken of ze oplopen.    Hierbij de foto: https://ibb.co/JxYrDRT  

Dromertje, die van vandaag is inderdaad ietsje donkerder. Maar misschien morgen met ochtend urine doen? Dan is de concentratie Hcg hoger. 
Hopelijk gaan ze mooi oplopen! 

Terug
Bovenaan