Nod maart 2021

@FloorElvira: 
Loslaten is echt heel lastig. Ik heb toen ik op 19 feb ongesteld werd alle apps/forums etc van m'n telefoon verwijderd. Dat scheelde al een beetje zodat ik niet continu de MyKalender app ging openen. Maart is een hele drukke maand voor ons dus ik wist al dat we niet elke dag konden klussen en eind december bevallen zou ons leven teveel op z'n kop zetten dus we hebben afgesproken om pas eind april weer samen bewust een baby te maken. 
Het meest bizarre van dit alles is dat ik na 5 rondes alles bijhouden via de app deze maand mijn precieze eisprong niet wist en we maar één keer hebben geklust. Dat ik vrijdag een positieve test in handen had was voor ons beide een verassing. 
Om je vraag te beantwoorden over kwalen: dat hoeft niet. Ik voel he le maal niks. Geen pijnlijke borsten, geen buikpijn, geen misselijkheid, geen geuren. Ik vraag me zelfs af of ik wel echt zwanger ben en ga morgen ochtend opnieuw testen.. 

@sje dus je was eigenlijk nog maar heel kort bezig? Fijn dat het dan zo snel is gelukt?hoeveelste kindje wordt dit voor jullie?

Gefeliciteerd aan de meiden die zwanger zijn geraakt deze maand!
Ik zit nog in spanning... ben inmiddels 7 dagen overtijd, nog geen positieve test gehad enkel negatieve.. ben nog nooit zwanger geweest maar voel aan alles dat ik het ben, heb afgelopen tijd veel steken gehad in m'n liezen, buikpijn, met vlagen misselijk, pijnlijke tepels, hoofdpijn en moe... een hele waslijst dus... een langere cyclus vanwege stress of iets dergelijks sluit ik uit, heb zo vaak stress gehad maar dan werd ik juist een dag of 2 vroeger ongesteld. Ben nog nooit overtijd geweest dus laat staan 7 dagen.
Zou het kunnen dat mijn HCG waardes gewoon langzaam stijgen? Heb namelijk ook al verhalen gehoord van dames die pas 2 weken of later positief hebben getest.. deze onzekerheid is ook killing zeg...

Lekker dan gebruiker... Zo blijf je bezig.. niet een tijdje wat minder of meer gegeten? Dat doet altijd wel wat met mijn cyclus. Ik heb een keer een hele cyclus overgeslagen -.- ook geen menstruatie gehad toen. En toen de cyclus erna was ik zwanger. Haha 
Heb je je eisprong gevoeld? Die was nu bij mij ook een week later gekomen. En je kan ook zeker wat later dan je nod pas positief testen. Bloed prikken kan inderdaad een optie zijn!
Sje, haha zal je net zien. Dus in ronde 6 nu zwanger geworden? Ik hoop dat het goed gaat en het kindje begin december komt ;)

[quote quote=10423979]@gebruiker66 je kan ook bloed laten prikken dan weet je het zeker?wil je weer terug op het lijstje?[/quote]
Denk dat ik dat inderdaad maar moet doen. Moet ik dan nog even wachten of zou dat volgende week al kunnen denk je? Ja, ik zou graag terug op het lijstje willen :)

[quote quote=10423987]Lekker dan gebruiker… Zo blijf je bezig.. niet een tijdje wat minder of meer gegeten? Dat doet altijd wel wat met mijn cyclus. Ik heb een keer een hele cyclus overgeslagen -.- ook geen menstruatie gehad toen. En toen de cyclus erna was ik zwanger. Haha Heb je je eisprong gevoeld? Die was nu bij mij ook een week later gekomen. En je kan ook zeker wat later dan je nod pas positief testen. Bloed prikken kan inderdaad een optie zijn! Sje, haha zal je net zien. Dus in ronde 6 nu zwanger geworden? Ik hoop dat het goed gaat en het kindje begin december komt ?[/quote]
Nee, zo ver ik weet heb ik niet anders gegeten dan normaal... nu wel, eigenlijk sinds m'n nod kan ik de hele dag wel eten haha en vooral ongezond.. Ik had 28 februari positieve ovulatietest en slijm, dus heb toen mijn eisprong gehad... zal toch een bloedtest worden denk ik?

@gebruiker66 hoeveelste ronde is dit ook alweer??Ik moet 2 weken wachten voor een bloedtest maar je kan natuurlijk altijd morgen bellen wie weet?

Terug
Bovenaan