Nod maart 2021

Ja klopt haha maar moest vanmorgen zo nodig plassen toen ik uit bed kwam dan ik het never nooit zo redden om nog een bakkie eronder te houden hahaha. Daarna moest ik gelijk les gaan geven dus beetje raar om daar in een bakje te gaan plassen ? dus bij de 4de keer plassen dacht ik owja ik ga even testen.
morgen met ochtendurine even doen inderdaad ☺️

@dromertje ik hoop dat ze de komende dagen mooi op gaan lopen?Je bent ook nog wel vroeg met testen als je nod pas 23/24 maart is

@FloorElvira, jij ziet het dus ook dat het streepje iet wat meer zichtbaar is. Ja ik hoop het ook hoor???oo is dat zo dat het  of vroeg is? Ik dacht dat het 4-5 dagen van de voren al wel kon.
jij ook bijna je NOD Toch?

Ik zie ‘m ook oplopen hoor dromertje! Zal naarmate je Nod dichterbij komt hopelijk nog duidelijker worden.

Ik had donderdag m’n vaste smiley dus zit nu weer gezellig op het wachtbankje... daar begin ik altijd vol goede moed maar naarmate de week vordert verander verdwijnt dat altijd?

Gefeliciteerd aan alle meiden met een hartje achter hun naam! Zo fijn voor jullie! Veel meiden die relatief nog niet zo lang aan het proberen zijn, dat geeft weer moed!

@dromertje alles voor 12dpo vind ik vroeg omdat er vaak voor die tijd nog negatief getest wordt terwijl er wel een zwangerschap is. Mijn nod is woensdag maar vandaag pas 8dpo LF van 11?

Ik lees bij bijna alle zwangeren dat ze al voor nod last krijgen van hun borsten maar moet dat of kan je net zo goed zwanger zijn zonder dat je symptomen hebt??

Hoeft natuurlijk niet! Ik heb altijd last van m'n borsten na m'n eisprong :p

Bij de zwangerschap van m'n dochter gingen mijn borsten in de zesde week pas gek doen 

Terug
Bovenaan