NOD maart 2022

<p>Hallo!</p><p>Ik ben nieuw op dit forum en zag dat er nog geen NOD maart was gemaakt. Ik dacht doe eens gek!</p><p>Wie heeft nog meer NOD in maart? In welke ronde zit je? Hoeveelste kindje?</p><p>Ik zelf verwacht mijn nod 8/9 maart. Het is mijn eerste kindje en de 6e ronde alweer..</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en NODS!</p>
 
Hoi!
Mijn NOD valt echt op het randje in maart. Ik verwacht hem ongeveer rond 2 maart. Dit is onze eerste serieuze ronde (vorige ronde wachtte ik op mijn eerste ongesteldheid sinds stoppen met de pil).
Mijn cyclus is vrij lang, het duurde 37 dagen voordat ik pas weer ongesteld werd. Heb wel deze ronde vrijwel direct mijn ovulatie kunnen vinden, dus we hebben ons best gedaan, haha.
Het kan trouwens zijn dat mijn NOD wat later uitvalt, aangezien mijn app maar 11 dagen telt vanaf de ovulatie. Dus misschien is mijn NOD alsnog op 5 maart. Maar ik ga denk ik DPO10 proberen te testen met een early test.
 
Ik ben trouwens 27 (8 maart 28), dus het zou een leuk verjaardagscadeau zijn, haha. Mijn vriend is 31. Wij proberen trouwens voor ons eerste kindje!
Spannend voor jullie ook! Gebruiken jullie ovulatie testen?
 
Spannend @Caramel!
Spannend hoor. Zou heel fijn en leuk zijn als het de eerste ronde gelijk raak is!
Toen ik net was gestopt met de pil duurde het bij mij echt wel even voordat mn cyclus netjes 30 dagen werd.. waarschijnlijk is dat gewoon het ontpillen. Maar je hebt gelukkig je ovulatie gevonden dus dan moet dat niks uitmaken. 2 maart schiet al op!!
Wij gebruiken sinds de 3e ronde ovulatietesten, maar mijn cyclus is zo regelmatig dat dit eigenlijk bijna nier nodig is. Het is en blijft spannend allemaal.
 
Hoihoi,Ik verwacht mijn NOD op 6 maart. Voor ons nu de tweede ronde. Heb een vrij regelmatige cyclus gelukkig. We zijn bezig voor de eerste. Was er vorige maand heel veel mee bezig en probeer dat nu minder te zijn, maar dat lukt nog niet zo goed haha. Twijfelde om mee te praten op een forum, maar vind het wel fijn om de verhalen van anderen te lezen.
Ik ben woensdag jarig en wordt dan 26. Mijn vriend is 30. Zou idd ook een leuk (verlaat) verjaardagscadeautje zijn haha.
 
[quote quote=10533841]Hoihoi,Ik verwacht mijn NOD op 6 maart. Voor ons nu de tweede ronde. Heb een vrij regelmatige cyclus gelukkig. We zijn bezig voor de eerste. Was er vorige maand heel veel mee bezig en probeer dat nu minder te zijn, maar dat lukt nog niet zo goed haha. Twijfelde om mee te praten op een forum, maar vind het wel fijn om de verhalen van anderen te lezen.Ik ben woensdag jarig en wordt dan 26.[/quote]
Spannend! Ik heb ook periodes dat ik erg veel er mee bezig ben en dan probeer ik afleiding te zoeken. Het lijkt mij best fijn om te praten met anderen die ook bezig zijn om zwanger te worden. 
 
@Dreamerr
Ja, ik vind het rete spannend! Ik heb niet hoge verwachtingen eigenlijk. Ik zit nu op DPO 3, dus ik moet nog eventjes geduld hebben. Ik hoop niet dat ik mezelf kwaaltjes ga aanpraten, als je snapt wat ik bedoel, haha. Ik heb voor nu nog nergens last van. Merk wel dat ik veel wittige afscheiding heb sinds de ovulatie (sorry voor deze info haha).
Ik hoop ook dat de cyclus vanzelf wat korter wordt, anders zijn het wel hele lange rondes steeds!
Fijn dat je zo'n regelmatige cyclus hebt zeg! Toch altijd wel fijn die zekerheid van ovulatietesten. Geeft net even die bevestiging.
Mag ik vragen hoe oud jullie zijn? :)
 
@caramel
Heel goed dat voornemen om geen kwaaltjes aan te praten. Ik ken dat heel erg! Meerdere keren echt 100 procent zeker geweest dat ik zwanger moest zijn, maar helaas..
Ik ben 26 en voorlopig blijf ik dat nog haha! In oktober is pas mijn verjaardag. 
 
@Loise: Spannend zeg! Ik snap dat je je de eerste ronde veel mee bezig hebt gehouden. Ik heb dat zelf nu ook. Maar ik probeer wel streng tegen mezelf te zijn, dat de kans natuurlijk vrij klein is dat het direct al lukt! Gelukkig geeft mijn werk wel veel afleiding. Leuk dat het voor jou ook eventueel een (verlaat) verjaardagscadeautje zou zijn.
 
Terug
Bovenaan