NOD maart 2022

@Dreamerr bij ons eerste kindje was ik de 2e ronde zwanger dat ging dus heel vlot. Testte toen wel pas positief nadat ik 9 dagen overtijd was, heel gek.  Mijn uitgerekende datum was ook bijna 2 weken later dan verwacht op basis van de 1e dag laatste menstruatie. Nu dus ronde 3. Hopenlijk is maart een goede maand voor ons allemaal!
 
Hi hi Dames,
sluit me ook graag aan. Nod 5 maart. 2e kindje ronde 11. Vorige cyclus was 19 dagen en geen eisprong gemetengelukkig deze keer weer normaal 28! Nog nooit gehad zo gek:). Goede hoop deze weer normale maand:)
 
liefs deps 
 
Graag klets ik ook deze ronde mee.
Wij hebben  er 19 rondes er opzitten en zitten deze ronde in 1e iui traject. Hopelijk deze ronde raak, blijven hopen en proberen positief te blijven, gaan voor ons 1e kindje.
Mijn nod is omstreeks 15 maart, nog even geduld hebben op het zgn wachtbankje.
Alle dames heel veel succes!
 
Hoi hoi!
Wat een tijd al zeg..
Is er een reden gevonden waardoor het zwanger worden niet gelukt is? En waardoor jullie dus nu met hulp proberen zwanger te worden?
En hoe is dit gegaan voordat het zo ver was dat jullie hulp kregen?
 
@dreamerr,
Zeker een hele tijd! Het is onverklaarbaar, alle testen die wij gehad hebben zijn goed. Oa zaadonderzoek, hsg, heb een regelmatige cyclus van 28/29 dagen Wat wel meespeelt is mijn leeftijd van 38 jr. Ben niet meer de jongste dus tsja... nu hopen we met wat hulp dat het wellicht wel gaat lukken. We moesten echt eerst 1 jaar zelf proberen voordat je alle onderzoeken heb gehad ben je zo weer wat " tijd kwijt".
 
Terug
Bovenaan