NOD maart 2022

@caramel mijn vriend is al heel chill en relaxed van zichzelf en dat heeft ie nu ook. Hij heeft zoiets van, het komt vanzelf en gwn ff geduld hebben. Zou willen dat ik was net zoals hem?
 
Hoi ladies,

Ik zit zelf nog in februari en met een beetje geluk blijft het daar? Maar ik beheer ook de februari NOD forum. Ik zie dat jullie problemen hebben met het aanpassen van het hoofdbericht, dit had ik ook. De truc is on de app te gebruiken, daar kun je wel het hoofdbericht aanpassen. Jammer is dat die wel doetalsof je al zwanger bent... je kunt in ieder geval je dagelijkse tips daarvan uitzetten bij profiel onderaan, dan krijg je biet telkens een herinnering en kun je gewoon direct naar forum springen zonder he zwangerschapspagina te zien zeg maar?
 
Hi meiden,

Wat leuk! Wij zitten in de eerste ronde voor ons 3de kindje. Wij hebben al een zoontje van 3,5 en een dochtertje van 1,5. Mijn NOD is 2 maart. Spannend! :)
 
[quote quote=10534203]Hi meiden,

Wat leuk! Wij zitten in de eerste ronde voor ons 3de kindje. Wij hebben al een zoontje van 3,5 en een dochtertje van 1,5. Mijn NOD is 2 maart. Spannend! :)[/quote]Spannend!! Was je bij je 2 andere kindjes snel zwanger?
 
[quote quote=10534207]Spannend!! Was je bij je 2 andere kindjes snel zwanger?[/quote]Bij de eerste was ik gelijk zwanger na het verwijderen van mijn spiraal. Helaas bleek dat een BBZ. Nadat we daarna weer mochten proberen was ik de tweede ronde zwanger en dat ging gelukkig goed! Bij mijn dochter waren wij ook de tweede ronde zwanger. Het kan dus best snel gaan bij mij, maar ook spannend omdat er nog steeds een angst zit voor een BBZ. Mocht ik zwanger zijn, ben ik pas gerust na een vervoegde 6 weken echo om de plaatst te bepalen ?
 
Hallo dames,
Wij zitten in de 3e ronde voor ons 2e kindje. We hebben een zoontje van 2. Mijn nod is 8 maart en ook hier zou het een leuk verjaardagscadeautje zijn, mijn vriend is namelijk 6 maart jarig en wordt 29. Ik ben zelf 26 jaar.

Ik heb gisteren mijn ovulatie gehad (deze ronde zonder ovulatietesten, omdat ik er niet zoveel mee bezig wilde zijn) maar ik voelde het duidelijk gisteren en dat klopt ook ongeveer met de app (een dag later). Vanochtend voor de zekerheid een ovulatietest gedaan en deze was nog erg donker maar geen knaltest zoals de andere keren dus weet bijna zeker dat mijn eisprong gisteren was.

Afgelopen dagen en gisteren hebben we het gezellig gemaakt en voor de zekerheid de komende dagen ook nog wel en dan maar weer afwachten.
 
Terug
Bovenaan