NOD maart 2022

Het lukt mij niet om de nods in de beschrijving te zetten.. misschien lukt het een andere keer en anders zal ik tussentijds wel wat updates doen in de reacties. 
 
@caramel. Mijn werk geeft gelukkig ook veel afleiding, heb nu even een weekje vakantie ivm mn verjaardag. Ook gwn ff lekker om vrij te zijn. Ik gebruik geen ovulatietesten omdat ik dus een vrij regelmatige cyclus heb. Misschien als het een lange tijd duurt, dat ik ze dan wel ga aanschaffen.
 
Is het niet leuk om een soort topic te maken voor een zwangerschapswens in 2022? Dan hoeft er ook niet telkens een nieuw topic geopend te worden en kunnen we telkens de NOD's laten aanpassen en hier gezellig blijven kletsen! :D Ik zag namelijk zo'n topic in 2021 en daarbij zag je op een gegegeven moment de eerste zwangerschapstesten en aan het einde van het jaar zelfs de meiden die al bevallen waren. Zo leuk om elkaar misschien dit jaar te blijven 'volgen' en ons ei kwijt te kunnen hier! Als jullie dat niks vinden, is dat ook natuurlijk ook prima, haha.  
@Dreamerr: Haha, ik ga mijn best doen om mezelf niet helemaal gek te maken.  
@Loise: Fijn dat jouw werk ook lekker veel afleiding geeft! Heerlijk een weekje vrij, geniet ervan! Ik vraag ook áltijd vrij op mijn verjaardag. Fijne verjaardag alvast voor jou!  
Hoe staan trouwens jullie vriendjes/mannen erin? Mijne vind het nog wel redelijk spannend en moet nog een beetje aan het idee wennen.  Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat helemaal goed komt. :D   
 
Het lukt helaas echt niet!
Heb het nu een aantal keer geprobeerd maar hij werkt niet bij.
Misschien goed om dan een nieuwe aan te maken? Zien we elkaar daar haha
 
Terug
Bovenaan