Ik heb altijd vanalles voor mijn NOD dus ik let eigenlijk nergens meer op. De ene keer is het dit, de andere keer dat, nog nooit zwanger geweest. Maar moet wel zeggen dat ik nooit echt misselijk ben geweest of extreem last van mijn borsten heb gehad ofzo. Dus wie weet als ik zwanger ben dan wel, nu dus ook niet helaas. Dus geen symptomen die ik aan mogelijke zwanger kan of wil koppelen?
Ik test eigenlijk nooit eerder dan NOD, dus heb ook echt zelden getest. Maar ik snap heel goed dat je op 9 DPO al wil testen. Maar het maakt geen verschil hoelang je LF is op een zwangerschapstest, dat ligt meer aan de innesteling en hoesnel je HCG maakt. Dus ik kan heel makkelijk zeggen ik zou tot 14 a 15 DPO wachten, maar snap ook heel erg hoe moeilijk dat ik. Ik wordt zelf ondertussen ook liever ongesteld dan zo'n negative test zien, tot bloed blijf ik dan toch altijd hoop houden ofzo.
Ik hoop nu vooral snel ongesteld te worden zodat we IUI in het ziekenhuis kunnen starten, daar heb ik namelijk wel echt hoop voor. Maar niet ongesteld worden is natuurlijk sowieso beter? De komende tijd nog even duimen!! Ook voor alle andere dames!