NOD maart 2023

Ik test eigenlijk nooit eerder dan mijn NOD, voor mijzelf om teleurstelling te voorkomen. Ik word ook liever ongesteld dan dat ik een negatieve test heb. 
Ik heb sinds een paar dagen heel erg last van een soort steken onderin mijn buik, in de richting van mijn lies. Eigenlijk nog niet eerder gehad, dus ik hoop ergens dat dat een symptoom is, maar het kan ook net zo goed wat anders zijn? en ik ben ineens continu voor mijn wekker wakker, lig soms al vanaf 6 uur te draaien in bed zonder dat de slaap wil komen. Weet niet of dat ook een symptoom is maar goed?

[quote quote=10606410]Ik test eigenlijk nooit eerder dan mijn NOD, voor mijzelf om teleurstelling te voorkomen. Ik word ook liever ongesteld dan dat ik een negatieve test heb. Ik heb sinds een paar dagen heel erg last van een soort steken onderin mijn buik, in de richting van mijn lies. Eigenlijk nog niet eerder gehad, dus ik hoop ergens dat dat een symptoom is, maar het kan ook net zo goed wat anders zijn? en ik ben ineens continu voor mijn wekker wakker, lig soms al vanaf 6 uur te draaien in bed zonder dat de slaap wil komen. Weet niet of dat ook een symptoom is maar goed?[/quote]
Ik heb letterlijk hetzelfde ! Pijn in mn buik wat vooral uitstraalt naar mn lies. En nu vanochtend 06:30 wakker. Een uur voor mn wekker ?. Heb dat normaal nooit. Maarja we zullen het wel zien?

Hallo Dames, 
Well ook ik sluit mij weer aan voor deze maand.. Deze maand kwam mijn menstruatie zelfs 2 dagen te vroeg. Maar goed we gaan hoopvol verder. Mijn NOD is 15 maart.
Zijn er ook dames die in de week van de ovulatie ziek worden? Ik ben altijd ziek met verhoging en na de ovulatie is er niks meer aan de hand? terwijl ik naar mijn mening genoeg vitamines binnen krijg en volgens bloedonderzoek ik ook niks te kort kom. 

Spannend dames, ik ga voor iedereen duimen!
Afgelopen dinsdagochtend was mijn ovulatietest (eindelijk) positief op CD40. Wel vervelend om steeds zo'n lange cyclus te hebben en vervolgens teleurgesteld te worden door een menstruatie. Maar goed, ik heb deze ronde goede hoop. Maandagavond had ik al zo'n voorgevoel/symptomen dat m'n eisprong eraan kwam, dus 's avonds gezellig gemaakt en dinsdagavond ook nog. Nu afwachten... m'n NOD is op 7 maart.

[quote quote=10606647]Hallo Dames, Well ook ik sluit mij weer aan voor deze maand.. Deze maand kwam mijn menstruatie zelfs 2 dagen te vroeg. Maar goed we gaan hoopvol verder. Mijn NOD is 15 maart. Zijn er ook dames die in de week van de ovulatie ziek worden? Ik ben altijd ziek met verhoging en na de ovulatie is er niks meer aan de hand? terwijl ik naar mijn mening genoeg vitamines binnen krijg en volgens bloedonderzoek ik ook niks te kort kom.[/quote]
Hmm nee ik niet, hoeveel verhoging heb je dan? En wat voor klachten ?

@Breezy, ik ook niet ronde de ovulatie. Ik ben eerder de weken daarna minder lekker in orde door de hoge progesteron ?

@Frasseke: Hee wat jammer om je hier nog te zien! Ik weet niet of je me nog herkent van de app-groep. Ik ga zo hard voor je duimen dat het alsnog spontaan is gelukt. Ik vind je heel positief overkomen. Dat vind ik heel knap! Hopelijk is de IUI niet nodig, maar anders wel heel fijn dat jullie dan een beetje hulp krijgen.
Ik heb eindelijk op cd 22/23 een positieve ovuatie test gehad. Vandaag (cd 24) is de smiley weg, dus ik denk dat gisteren of vandaag de eisprong is geweest. De app geeft aan dat mijn NOD rond 7-10 maart ligt. Ik heb tot nu toe altijd een korte luteale fase gehad, dus we gaan het zien. Ik ben 8 maart jarig, dus het zou wel een heel mooi cadeau zijn!

@caramelx, jaa helaas nog altijd geen geluk gehad. Ik herken je inderdaad nog! Ik blijf maar positief anders wordt het ook zo'n treurige boel. Ik baal wel vaak enorm, maar dan maar weer met hoop vooruit kijken. Hopelijk snel voor ons afscheid van deze fora!!

Terug
Bovenaan