NOD maart 2023

@Caramelx van harte gefeliciteerd!
Ik zit vandaag op dag 26 van mijn cyclus, de vorige maand was in de ochtend op deze dag de cyclus doorgebroken. Ik weet niet hoe lang mijn cyclus normaal is omdat ik de maand daarvoor een miskraam had en de maanden daarvoor de juiste dosis Letrozol voor PCOS aan het uitvinden was. Ook weet ik niet wanneer mijn eisprong ongeveer was want ik kon geen vaste smiley vinden, alleen een knipperende. Ik heb dus geen idee of vandaag mijn NOD is, of morgen of overmorgen.
Dus ik vind het heel spannend, denk dat ik morgenvroeg een test ga doen als dan de menstruatie nog is uitgebleven.

Gefeliciteerd Caramelx wat fijn! Ik duim mee dat ze netjes oplopen.❤️
Hier vanochtend ook een test gedaan omo wit. Ik zit nu een week na de korte bloeding van 1 dag.  Dus verwacht mijn menstruatie ook in 2 a 3 dagen. 11 april naar de gynaecoloog voor het eerst.. zie er toch wel erg tegen op.

Gefeliciteerd Caramelx!
Jammer voor iedereen die weer naar volgende ronde gaat. Hopelijk volgende ronde meer geluk!
Mijn volgende ronde wordt nog even uitgesteld. 't Is te zeggen, eisprong laat op zich wachten. Mijn verhoogde Letrozole dosis sloeg niet voldoende aan. Nu weer 5 dagen nog hogere dosis pakken. Ben wel beetje bezorgd dat ik nu ineens overstimulatie zou kunnen hebben. Weet niet of dat kan met Letrozole?

In cyclus 1 had ik eerst 5 dagen 2,5 mg dat had niet echt effect, vervolgens 5 dagen 5 mg. Daarmee mooi dik slijmvlies (10 mm) en 2 follikels  rechts (1 wrs leeg). Assistente van gynaecoloog zei dat die eerste 2,5 mg  cumulatief wel geholpen had in het geheel.
Deze cyclus meteen gestart met 5 dagen 5 mg, maar nu moet ik 5 dagen 7,5 mg bijnemen. Ik ben uiteraard geen arts, maar als ik wiskundig tel vraag ik me af waarom ik meteen 7,5 moet gaan en niet gewoon nog eens 5 dagen die 5 mg of zelfs maar 2,5 mg? 

Niet dat ik bijwerkingen ondervind van de medicatie (voorlopig) dus als het geen kwaad kan en ook overstimulatie geen ding is, dan maakt het me niet zo zeer uit. 
Weet wel dat 7,5 mg de max dosis is die ze voorschrijven, als dit het niet is moet ik over op spuitjes.
Iemand die de ervaring deelt of er meer over weet?

Caramelx hoe is het met de testen? Een mooi oploop al?
Hier vandaag menstruatie begonnen, precies op schema.. dat is dan misschien wel het goeie eraan maar ja bevrucht en behouden wordt er niet. Op naar ronde 11. 

Oooh ik weet het echt even niet meer! Inmiddels 6 dagen overtijd. Gisteren wat wit slijmverlies wat voor mij ongewoon is bij een naderende menstruatie. Verder blijft mijn buik rommelig en krampen. Temperatuur blijft hoog.. snachts veel wakker terwijl ik normaal niet wakker te krijgen ben.
Gisteren getest en voor mijn gevoel zag ik een heel licht streepje maar dit is niet waar te nemen met een camera dus ik twijfel daarover. Vandaag is dit ook niet duidelijker geworden. Ik test alleen met de action early testen dus misschien moet ik een ander merk gaan proberen. 
Inmiddels zit ik op cyclusdag 39 wat echt ongewoon lang is. 
Ben het wachten wel een beetje beu nu.....

Terug
Bovenaan