NOD maart 2023

Ik ben er ook weer bij Nod is 6 maart. ?
Ook ik heb last van pijn onder in mijn buik en steekjes in mijn lies. Al durf ik even nergens op te hopen na 12 negatieve rondes. 
@breezy ik heb juist klachten vanaf ovulatie tot 1e dag menstruatie variërend van een flauw grieperig gevoel, krampen, buikpijn, hoofdpijn etc.. zodra de menstruatie doorbreekt is het over.  ? Herkent iemand dat?

[quote quote=10606677]Ik ben er ook weer bij Nod is 6 maart. ? Ook ik heb last van pijn onder in mijn buik en steekjes in mijn lies. Al durf ik even nergens op te hopen na 12 negatieve rondes.
@breezy ik heb juist klachten vanaf ovulatie tot 1e dag menstruatie variërend van een flauw grieperig gevoel, krampen, buikpijn, hoofdpijn etc.. zodra de menstruatie doorbreekt is het over. ? Herkent iemand dat?

[/quote]
Dat herken ik ook wel, hoofdpijn, krampen, buikpijn. Alsof k ongesteld ben maar dan iets minder erg. 

Hoi. Ik sluit me ook aan. Ik zou dit weekend mijn ovulatie moeten hebben. Dus ik schat op nod 12 maart. Gister mocht ik de gonasi (soort ovitrelle) dus zou die datum moeten zijn ?

Hallo allen, ik sluit mij ook weer aan. Even wat stiller geweest, teveel bezig geweest met het zwanger worden.
Mijn cyclus was altijd regelmatig. (27 dagen) maar afgelopen maand was deze 25/26 dagen. Weet niet de exacte dagen ivm rood en bruinverlies eerste 2 dagen.
Ik zou dus morgen of overmorgen mij ei verwachten en 13/14 maart NOD. Hou het maar op 14 maart ivm eerder cyclussen van 27 dagen.
Momenteel ronde 4.
Lijstje even aangepast.
Succes allemaal deze ronde ?

1 maart – Nysnev
4 maart – Frasseke 
6 maart – Stabij & Klavertjes  
7 maart – MichellevdM
7-10 maart – Caramelx
12 maart – Ninna 
14 maart - Saby
15 maart – Breezy
23 maart – Plubluh  

@Klavertjes, ik! Ik heb dus precies last van hetzelfde in dezelfde weken. En inderdaad, op dag 1 of 2 van menstruatie is het weg. 

@Nysnev eigenlijk dezelfde klachten als @klavertje en dan met verhoging 37,5 a 38 tikt het wel aan. Ik hoop dat ik deze keer niet weer ziekjes word, want ik heb gevoel dat ik elke keer de innesteling wel voel als ik van de dagen moet afgaan. Ik voel echt harde steken, krampen maar toch nog altijd ongesteld worden. Ik weet ook niet meer aan wat het ligt. Ik heb nu de fertility cup vorige maand voor het eerst gebruikt maar wat een struggle?? 

[quote quote=10606754]@Nysnev eigenlijk dezelfde klachten als @klavertje en dan met verhoging 37,5 a 38 tikt het wel aan. Ik hoop dat ik deze keer niet weer ziekjes word, want ik heb gevoel dat ik elke keer de innesteling wel voel als ik van de dagen moet afgaan. Ik voel echt harde steken, krampen maar toch nog altijd ongesteld worden. Ik weet ook niet meer aan wat het ligt. Ik heb nu de fertility cup vorige maand voor het eerst gebruikt maar wat een struggle??[/quote]
Ik heb deze ronde ook voor het eerst de fertilily cup gebruikt. Wat een struggle idd. Soms was het echt stroef en pijnlijk ? maar mn vriend deed het voor me. Want zelf zitten klungelen met dat ding terwijl je ligt is ook niet echt fijn?.  Wel vervelend dat je zulke verhoging hebt elke keer. Ik heb nu ook flinke krampen net alsof ik ongesteld ben.. zit nu op 7 dpo. 

Terug
Bovenaan