Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat mooi nieuws voor de dames die zwanger zijn! Gefeliciteerd ?
@Frasseke ik geloof er net zo hard in dat als je geluksteen gebroken is.. Is omdat je het niet meer nodig bent? veel succes de komende tijd.
Hoi, ik ben een beetje late to the party, maar kan ik nog aansluiten? Ik was hier nog niet eerder omdat ik niet heel bewust bezig was met zwanger worden, maar ik voel me wel een beetje anders dan anders op dit moment. Mijn NOD was 24 maart, ik heb nog niet getest.
Tessa Liz gefeliciteerd! En Heidi natuurlijk ook!
Ja Frasseke dat zou toch heel mooi zijn! Hou ons op de hoogte.
Ah Klavertjes dat is ook echt shit. Maar hopelijk in april weer nieuw perspectief voor jullie!
Hier nu 9 dpo. Voel niks eigenlijk. Heb ook niet veel seks gehad en weet ook niet precies wanneer mijn eisprong was. Geen ovtesten gedaan. Had ik niet meer in huis en geen zin te halen. Heeft bij mij tot nu toe niks geholpen.
Ik ben vandaag 5 dagen na mijn eisprong. Temperatuur is 3 dagen 35,9 geweest, en nu 2 dagen 35,8. Ik heb vandaag een paar druppeltjes bloedverlies gehad, en weet dus niet meer wat te denken ?? hoop dat ik niet compleet mis ben in waar ik momenteel zit in mijn cyclus. Verwarrend allemaal ...
Even een update vanuit mijn kant.. ik ben inmiddels 3 dagen overtijd, menstruatie nog nergens te bekennen. Sinds een paar dagen erg gevoelige borsten en ook zakt mijn temperatuur nog niet. Dit is nu elke ochtend 36.4 terwijl ik normaal op 35.9 zit.. vannacht om 4.45 wakker geworden met enorme honger, gisteren misselijk.... maaar ik test nog steeds negatief. Ik snap er niets meer van! Zou het kunnen dat ik een late innesteling heb gehad? Ik heb 20 en 21 maart wel voor mijn gevoel vreemde krampen/steken gehad maar dat is ook alweer een week geleden.
Ik heb zelf wel het gevoel dat het raak is maar die negatieve test is toch wel een domper.... ik ga over een paar dagen weer testen als ik nog niet ongesteld ben geworden
@orchidee, wat irritant zeg! Hopelijk toch snel een positieve test!
Hier helaas het omgekeerde 2 dagen voor NOD echt heel duidelijk al bloed. Nog even wachten op het echte vloeien en dan weer contact opnemen met het ziekenhuis. Ben er wel echt een beetje kapot van.
dus 22/03 had ik een licht positieve streep op de sensitive early, 23/03 streep nog lichter, 24/03 streep helemaal verdwenen. 27/03 was mijn NOD, nog altijd niets... hoelang kunnen ze later zijn na een misgelopen vroege zwangerschap ( dus nog voor NOD? ).