NOD maart 2023

Zo klote die onzekerheid altijd! Het is tijd maar afwachten. Bah. 
Dikke knuffel voor jou Frasseke.
Hier ook echt balen. Early test gedaan = witter dan wit. Menstruatie moet over 2 dagen komen.  Dus weer afwachten... 

Hee meiden, ik ben hier eventjes weggeweest. Ik zit vandaag op 10 dpo en heb vanmiddag een early test gedaan van de kruidvat en na 5/6 minuten zag ik een lichte streep. Ik kan het momenteel nog niet geloven. Ben ergens dan bang dat het een indroogstreepje is. Ik ga morgen nogmaals testen met ochtend urine. Het is echt onwijs spannend.

[quote quote=10611401]Hee meiden, ik ben hier eventjes weggeweest. Ik zit vandaag op 10 dpo en heb vanmiddag een early test gedaan van de kruidvat en na 5/6 minuten zag ik een lichte streep. Ik kan het momenteel nog niet geloven. Ben ergens dan bang dat het een indroogstreepje is. Ik ga morgen nogmaals testen met ochtend urine. Het is echt onwijs spannend.[/quote]
Heb je een foto? Een streepje is een streepje denk ik toch. Indrogen is toch niet al na 5 minuten? Benieuwd naar je test morgen!

Ik weet niet hoe ik een foto moet uploaden..
Ik kon het vanmiddag niet laten heb een clear blue early gehaald en deze gaf 'zwanger' aan. Kan het echt niet geloven..!
Zaterdag is mijn nod, dus nog eventje afwachten of de testen straks mooi gaan oplopen. Maar na 1.5 jaar proberen voelt dit zo onwerkelijk!

Iemand hier ervaring met een positieve ovulatietest op 12/03, ik voelde mijn ovulatie ook echt ( ja ik voel deze ), NOD is dus 27/03. Nu had ik 22/03 wel een lichte positieve early dewelke bleef afnemen ( lichter werd tot deze verdween ). Nu heb ik nog altijd geen menstruatie?? Kan dit veel later komen dan NOD? Een menstruatie na een zeer vroege afbreking van een zwangerschap?

Oh Caramelx zo leuk voor je! Proficiat! Geniet er van! 

Hier is vandaag mijn menstruatie doorgebroken. Wat feller als anders, maar is misschien normaal gezien het de eerste menstruatie is na mijn miskraam. Het temperaturen deze maand sloeg ook nergens op, heel schommelend en sinds 1 week hoger. Nog altijd 'hoger' hoewel ik wel degelijk mijn regels nu heb ... 

Terug
Bovenaan