Gefeliciteerd, Kiim! Spannend! Wordt dit jullie eerste kindje?Ik had eventjes een pauze genomen van alle blogs en apps..
maar vanmiddag hadden we dan toch onze positieve test uitgerekend 28 november als alles goed mag gaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd, Kiim! Spannend! Wordt dit jullie eerste kindje?Ik had eventjes een pauze genomen van alle blogs en apps..
maar vanmiddag hadden we dan toch onze positieve test uitgerekend 28 november als alles goed mag gaan
Dank je! Zeker spannend, geloof het nog niet helemaal ofzo. En nu ook beetje bezorgd of dat alles wel goed blijft gaan, maar daar gaan we wel vanuit.Gefeliciteerd, Kiim! Spannend! Wordt dit jullie eerste kindje?
Die spotting is doorgezet... Dit keer ongesteld geworden op cyclus dag 43/44..Vandaag spoting... Ik vermoed dat dit wel doorzet nu cyclus dag 43
Vandaag NOD, gisteravond getest, nog negatief, maar ook nog niet ongesteld.@Meandmymonkeys, hoe gaat het afwachten? Ik heb een afstreepkalender gemaakt die naast mijn tandenborstel en foliumzuur ligt... hopelijk kan ik het zo uithouden om niet voor NOD te testen. Ik wil op de 28ste testen. Dag na NOD. Als ik dan nog niet aan het bloeden ben.